Suppekatten Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) SLETTET Endret 9. oktober 2014 av Heigre Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Siden hun kødder med det, så har det ingenting å si for hun. Hun synes vel det bare er morsomt å tulle med det Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 For å sitere en kompis av meg - "høyden spiller ingen rolle når vi ligger i senga". Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Siden hun spøker med det så viser det vel bare at hun har humor og at hun er komfortabel i ditt selskap. Erting av slik karakter er neppe noe negativ. Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Takker for svar Tenkte jeg bare kunne fortsette på denne tråden, istedenfor å oprette en ny:Tenker at msn, webcam og sms fort kan bli litt kjedeli. Vet heller ikke hvor gira hun er til å treffe meg så ofte, så ja....vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem -_-Har jo snakka mye med a på telefon da Suppekatten Endret 6. april 2017 av Suppekatten Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Du kan jo drøye noen dager å se om HUN tar kontakt og samtidig se på hvilken måte hun tar kontakt med deg? Det er ikke slik at du må ta kontakt hver gang vet du. Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Føler egentlig at hun tar vell så mye kontakt som meg, men er redd at det kan bli litt kjedelig etterhvert Er like ofte hun som spør om jeg kan ringe eller tar kontakt på msn. Virker ikke som om "kjedsomhet" er en reel trussel enda, men vil ikke at det skal bli det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå