After Dark Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Er selv en av dem som flittig rapporterer emnetittler. Men jeg er enig i at regler/rettningslinjer for emnetittler burde vært annonsert på en litt bedre måte. Feks. kunne man få en slik "boks" som står over alt annet som i Politikk og samfunn der det ble linket til hva rettningslinjene sier om emnetittler samt denne tråden. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Er blitt lagt inn et beskrivende felt nå når man oppretter nye emner. Får håpe det hjelper litt på Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Høres ut som en god ide. Får nesten lyst til å opprette en ny tråd bare for å se hvordan det ser ut. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Bra det er på plass. Satser på noen bedre titler nå i hvert fall. Høres ut som en god ide. Får nesten lyst til å opprette en ny tråd bare for å se hvordan det ser ut. Hvis du ikke fikk lyst til å gjøre det, så har jeg det her for deg: Husk at emnetittel skal være utfyllende og beskrive trådens innhold. Unngå emnetitler som gjør det uklart hva tråden handler om Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Tre-ords-regelsen er fin den, men den er også til tider veldig irriterende. Tråder som fint kunne bare hett "x" blir hetende "Den store x-tråden" og lignende. Dette er da virkelig ikke nødvendig? "x" er da like informativt som "Den store x-tråden". For min egen del gjør faktisk titler av typen "Den store x-tråden" til at jeg overser tråder fordi navnet ikke begynner med det jeg leter etter. Jeg regner da med at det finnes andre som meg som skummer gjennom trådene på en side, for å finne den tråden de leter etter og vet at skal være der en plass, og at det er ytterst få som faktisk leser trådtitlene nøye. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg synes "Den store X-tråden" like gjerne kunne ha vært "Generelt om X". Dette er i hvert fall bedre en bare "X". Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 En god grunn til å få på den tekniske begrensingen på emnetitler med mindre en tre ord er at man slipper å få x antall emnetitler som heter akkurat det samme. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 opprettet nylig en ny tråd og noe av det første jeg la merke til da var oppfordringsteksten om en god emnetittel. Var et fint tiltak synes jeg. Noen med adgang til rapporteringslistene som kan si om antallet rapporterte emnetittler har sunket igjen? Lenke til kommentar
hårknute Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hvorfor ikke få en tittel som heter "kunst". Det finnes da mer enn bare billedkunst. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hva har det med denne tråden å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå