jensens Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Heisann, Jeg jobber på frys og bruker da ipod for og høre musikk, men når den har ligget en time og to går den bare strømlens, og må varme den opp igjen så blir batteriet fult. Noen som vet hvordan jeg kan forhindre dette skjer? Er veldig irriterendes. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Heisann, Jeg jobber på frys og bruker da ipod for og høre musikk, men når den har ligget en time og to går den bare strømlens, og må varme den opp igjen så blir batteriet fult. Noen som vet hvordan jeg kan forhindre dette skjer? Er veldig irriterendes. Ja, batteriet har ikke lang varighet, hadde det samme problemt da jeg brukte den mye om vinteren, gå ute i veldig kaldt vær med lydbok på øret. Jeg fikk skiftet til et nytt og bedre batteri på den (hos dr.iPod) RandiA Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Det er ikke så mye annet å gjøre en å ha den på innsiden av jakka for å holde den varm, det at batteriet mister kapasitet når det er kaldt er helt normalt. Lenke til kommentar
jensens Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Har ikke muligheter til å ha den inne i jakken, pga høytalere. Oh, det forklarer hvorfor trucken også bruker veldig mye strøm. Lenke til kommentar
megforfaan Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 kipt skjere med min og, men jeg har kjøpt en sånn silikon besku\yttelese ting til å ha rundt ipoden da har ikke jeg gått tom for strøm prøv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå