Okeblol Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Hei Jeg får ikke til å skru på min Nokia 5800 Jeg holder inne på-knappen, det kommer en veldig kjapp vibrering, så skjer ingenting mer. Det kommer ingen lys på, jeg kommer ikke til handshake-skjermen, ingenting skjer. Jeg har prøvd å ta ut sim-kort, minnekort, lade batteriet lenge, ta ut batteri i 20 sekund, holde nede grønn + hvit + rød knapp mens jeg trykker ned på-knappen (dette skal vistnok være en hard reset) men telefonen vil bare ikke skru seg på. Den skrudde seg av ved at batteriet gikk tomt mens jeg satt og spilte et spill på den. Jeg har ikke installert noen nye programmer eller spill på månedsvis, og har skrudd på telefonen uten problemer mange ganger siden jeg sist installerte noe. Har googlet dette i timesvis nå uten å finne noen løsninger, er det noen her som vet noe ? Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Ingen som har noen forslag ? Lenke til kommentar
liagutt Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Ingen som har noen forslag ? Jeg har hatt samme problem med min 5800. Skjedde vel faktisk 3 ganger i løpet av et halvt år, sendte den inn til reparasjon hver gang, men når jeg fikk den igjen skjedde det samme etter omtrent en måned. På grunn av dette har det nå blitt farvel Nokia fra min side.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå