Chanel89 Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Hei! I januar møtte jeg en gutt, og vi holdt vel på i rundt 6 uker eller noe. Da vi møttes kysset vi, holdt rundt hverandre, holdt hender (ihvertfall i begynnelsen), hadde koselige filmkvelder bare oss to, koste mye:P og jeg ble med han ut med vennene hans. Har også overnattet hos han en gang etter han skadet ankelen (vi har aldri hatt sex sammen da). Han har rykte på seg for å være litt player (ligger ikke med alt og alle, men han flørter en del), men han holdt ikke på med noen andre enn meg den tiden der (sier han da, men hvem vet?) Så hadde vi den "samtalen" i midten av februar. Da jeg spurte om vi bare var venner eller mer, sa han at "venner kysser ikke" og "vet ikke" flere ganger. Så sa han at han liker meg veldig godt, men at han har blitt "kald" etter hans siste forhold (det har vært slutt mellom dem i ca. 7-8 mnd, så er ikke så lenge). Hun hadde behandlet han dårlig, vært utro med hans bestekompis osv. Han tilga eksen, men ikke kompisen sin. Så sa jeg noe med at vi aldri kom til å bli sammen, så sa han ikke si aldri, tiden vil vise, vi får se osv. Også sa han noe med at det var ikke det at han ikke ville ha forhold. Etter det så forandret seg jo ting mellom oss. Hadde ikke så mye kontakt, sendte bare tilfeldige meldinger til hverandre av og til (nå var jeg jo opptatt med skole, og han hadde nettopp flyttet da, så det var også en av grunnene). Har bare møtt han to ganger etter den samtalen og det har vært med vennene hans. Han driver fortsatt og flørter med meg. Vi holdt også rundt hverandre under en film vi så med vennene hans (vet det var dumt av meg:/). Også sa han at han hadde savnet meg (vi hadde ikke sett hverandre på noen uker). Men vi kysset ikke, ga bare god klem. Hadde ikke hatt NOE kontakt med han i ca. 2 uker, men tenkte fortsatt på han hvert eneste sekund (gjør det fortsatt:/), men var ikke lenger lei meg, og følte at jeg begynte å komme over han. Så kontakten han meg i påsken, sendte tusen meldinger til hverandre nesten hver dag i påsken, flørtet, sendte bilder til hverandre, webcam på msn osv. Og det hadde vi ikke gjort på lenge, sendte mer "vennemeldinger" før det, men visste jo aldri helt hva han ville. Så snakket vi på msn en dag og spurte hva han egentlig ville. Han sa han ville være venn med meg, flørte med meg, fortsette å ha filmkvelder (sa han savnet det, at det var koselig osv). Han sa han likte meg kjempegodt, at han er glad i meg og bryr seg om meg, men at han ikke blir forelsket lenger, fordi han er "kald". Var jo litt sur på han da, så sa noe med at han bare brukte/utnyttet meg og sånt:P Så sa han at han ikke hadde gjort det, g at han ville ALDRI utnytte meg fysisk, ikke ha sex med meg hvis det ville såre meg i etterkant. Så ville han møte meg den dagen han kom hjem, kl 9-10 på kvelden:P (vi studerer i samme by, men foreldrene bor langt unna), ble med han og vennene hans ut litt. Han flørtet fortsatt litt med meg, men jeg trakk meg på en måte litt unna, og flørtet ikke tilbake. Ga bare hadeklem, vi har ikke kysset på flere uker. Føler han gir meg miksede signaler, men vet jo nå at det ikke kommer til å skje noe mellom oss. Men tenker på han hvert eneste minutt, drømmer noen ganger om han og. Er ikke lei meg lenger, men savner han hver dag, vet jeg har sterke følelser for han, men vet ikke om jeg er forelska? Han sendte meg en melding på mandag, men har ikke hatt noe kontakt med han etter det. I det siste er det bare han som har kontaktet først, har på en måte blitt vant til å ikke sende han melding:P Hva bør jeg gjøre? Bør jeg fortsette å være venn med han eller bør jeg droppe all kontakt med han? Vil heller ha han i livet mitt som en venn, enn ikke i det hele tatt, men er så vanskelig:/ Når jeg møter han, så vil jeg jo bare ha mer, og blir da lei meg. men føler at jeg kommer gradvis litt over han når vi ikke har hatt kontakt på lenge, men så plutselig kontakter han meg.. Har vært kjempesnill mot han, for ville vise han at jeg ikke er som eksen hans. Kan jo ikke akkurat "vente" på han heller, virker så desperat:P Har skrevet veldig mye tull her, måtte bare få det ut:P Skjønner hvis dere ikke gidder å lese alt jeg har skrevet:P Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Du sier du heller vil ha han i livet ditt som venn enn å ikke ha han i livet ditt i det hele tatt, problem solved. At du synes det er "vanskelig" og at du vil ha mer er en av livets harde sannheter, du har dårlig selvdisiplin, mye sex-lyst og følelsene tar fort overhånd. Dette klandrer jeg deg ikke for, da jeg sikkert ville havnet i samme situasjon, men du må rett og slett ta et valg. Vil du ta til takke med å være vennen hans og se han og være med han uten å gjøre noe utover "venneting", eller vil du ha han helt ute av livet ditt så du slipper å tenke på han og fantasere om han? Jeg har ofte vært i en lignende situasjon som den du er i, og det blir egentlig en vurderingssak. Du må rett og slett vurdere om det gir flere "goder" å ha han i livet ditt som venn eller å ikke ha han i det hele tatt, eller omvendt, og ta et valg utifra dette. Det er ingen her på forumet som kan gi deg svaret på det spørsmålet. Om du likevel ikke klarer å bestemme deg foreslår jeg at du beholder han som venn, og heller dropper kontakten senere om det blir... uutholdelig. Lykke til EDIT: Basert på det du skriver virker det kanskje ikke som at han er forelsket i deg, men at han kanskje prøver å holde deg i livet sitt som en slags back-up, i mangel av et bedre ord. Dette er ikke ment å såre deg, men om du klarer kan det hjelpe å tenke på dette på en "fornuftig" måte. Det er naturlig at folk holder "mulighetene åpne", det er vel tydelig for han at du er interessert. Men strengt tatt virker det som at han ikke fortjener deg, så det er kanskje bedre for deg å bare droppe hele han. Fred ut. Endret 17. april 2010 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå