Bricktop81 Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Hvordan får jeg kontaktene fra sim til telefonen? Den finner ikke sim-kortet står det.... Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Puttet sim kort i telefonen? Har du et veldig gammelt simkort? Jeg måtte bytte simkort for noen år siden da jeg fikk meg min første 3g telefon. Men hva finner ikke sim kortet? Selve telefonen eller en eller annen funksjon for å innportere kontakter? Lenke til kommentar
Bricktop81 Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 Puttet sim kort i telefonen? Har du et veldig gammelt simkort? Jeg måtte bytte simkort for noen år siden da jeg fikk meg min første 3g telefon. Men hva finner ikke sim kortet? Selve telefonen eller en eller annen funksjon for å innportere kontakter? Det står egentlig bare at simkortet er utilgjengelig. Jeg bytta rett før jul til onecall så det er ikke så gammelt sim kort nei. Men det jeg gjorde var å få alle kontaktene inn i outlook fra den gamle telefonen, deretter brukte jeg companionlink for å synke fra outlook til android og googlesync. Funka fett så er oppe å går nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå