Gå til innhold

trenger nytt tastatur, forslag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei, noen som har erfaring med et behaglig tastatur? helst ikke forlave taster, eller er alt for dyrt.(maks 500kr). blir vel spill det kommer til a bli mest brukt til. takker for alle svar:)

Om du kan strekke deg til 670,- så har Komplett et lite tilbud nå i helgen for Logitech G15.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=343958

Det tastaturet passer seg fint til spilling. + Du har masse macro knapper på siden som du kan programmere til alt mulig rart.

Du har også et LCD-display på toppen av tastaturet som kan vise en del info.

Har hatt det før, så kan iallefall anbefale deg det. Kan du strekke deg til 1000kr (dobbelt av det du ønsker :blush:) så funker Logitech G19 veldig bra. ;)

Lenke til kommentar

Har et g110, må bare si at det er helt supert, innebygget lydkort med mic inngang så man slipper å knø headsett kabelen helt bak til pc, + at den har 1 stk usb. Sånn jeg har satt det opp så har jeg bare en kabel for headsett, tastatur og mus og det fjerner mye av kabelrotet bak pcen. Fine macro knapper med 3 layouts og en programerings knapp. Man kan styre fargen på bakgrunns belysningen, men bare i 4 farger (rød, blå, lilla og rosa) men det er mer en nok for min del (bruker rød).

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...