Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det meningen at jeg skal ende opp alene, eller er det noe galt med meg?

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri vært i et forhold, og jeg er 20 år. Har jo kysset noen gutter, men har ikke skjedd noe mer. Er jo helt greit å være singel til tider, men kan bli veldig ensomt til tider. De fleste vennene mine har type og er lykkelig forelsket, har to venninner som er gift (de er et par år eldre enn meg), og noen som er forlovet! Vil bare være sammen med en jeg er glad i, som jeg vet er glad i meg. Ser på meg selv som en selvstendig jente, folk sier jeg er veldig pen og søt, og er en snill og blid jente, men er sjenert (men er mindre sjenert nå, og har bedre selvtillit enn før). Jeg studerer (er bare rundt 10 gutter i klassen da, men er jo noen), trener på spenst og går på studentlag hver tirsdager og på studentlaget er det jo flere gutter enn det er jenter!

Prøver å prate med guttene på studentlaget, de ser på meg og smiler til meg, hilser når jeg kommer osv, men når jeg prøver å få til en samtale med dem, så bare svarer de på spm, men spør ikke meg om noe, slik at det ikke blir noe samtale:S

Føler som jeg har veldig uflaks når det gjelder kjærlighet, eller er det noe galt med meg? Da jeg var 14-15 år ble jeg kjent med en gutt, men to av bestevenninnene mine "stjal" han på en måte fra meg, og de visste at jeg likte han! Har aldri vært spesielt populær på skolen, da jeg var 18 flørtet jeg med en gutt på jobben som jeg på en måte falt for:S, han synes jeg var kjempesøt, men at jeg var for ung (han var 23 da), han var jo på en måte litt player da:P ble kjent med en ny snill gutt noen mnd senere, men vi bor ALT for langt unna hverandre så kunne ikke skje noe mer (og han sa han likte meg kjempegodt). I september ble jeg medlem av studentlag, og ble interessert i lederen der (han er like gammel som meg, søt og virker kjempesnill), men så fant jeg ut litt senere at han har dame og de har vært sammen i to år:P

Har tilogmed flyttet til et helt nytt sted for å studere for 8 mnd siden, så bor alene nå.

så i januar holdt jeg på med en fyr (i ca. 6 uker), han sa han likte meg kjempegodt, at han var glad i meg og bryr seg om meg, men at han har blitt "kald" pga av et tidligere forhold (der eksen hans behandla han dårlig, hun var utro osv). Trodde det kanskje kom til å skje noe mer mellom oss, men neida:P Han er jo egentlig også en player da, så jeg var jo litt dum som fortsatte å møte han (i fjor lovte jeg meg selv at jeg ikke skulle falle for en player igjen, men jeg ga etter:/).

Hva skjer? Er det meningen at jeg skal ende opp alene?? Burde jeg bare gi opp menn, eller bør jeg lete mer? Blir jo såret av noen av disse guttene, er jo ikke en god følelse. Syns jeg fortjener å være lykkelig forelsket. Er det sant det de sier at "kjærligheten kommer når du minst venter det?" Ville blitt glad hvis noen ga meg litt råd:)

Er ikke ulykkelig fordi jeg er singel, men er ikke lykkelig heller. Har klart meg på egenhånd og føler ikke at jeg trenger en mann/gutt for å føle meg "complete", vil bare dele livet med en spesiell person.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan vente deg noen harde nedturer i livet hvis du allerede nå vurderer å gi opp i en alder av 20 år. Du har så mange år og menn igjen i livet ditt at det blir neppe noe problem, kom igjen om femten år da har du kanskje et problem og situasjonen er den samme. ;)

Lenke til kommentar

Vet du meg hva, tror godt over 50% av de jeg kjenner som er 20 år ikke har hatt kjæreste over lengre tid, så det skal du ta helt med ro :)

Og vær så snill og dropp men før du nevner sjenert, det er også en av dine positive egenskaper (iallfall for meg).

Lenke til kommentar

Kjærligheten kommer nok skal du se. Men kanskje du burde begynne gå ut litt oftere, på byen å sånt. Noengang vurdert nett-dating? Der er mange alternativer, men det er ikke så mange som liker alternativene.

Siden du er såppas ung, tror jeg at det kommer til å ordne seg dette ang. gutter. Der finnes mange gutter der ute i verden. Kanskje du skulle vurdert å dra ut og reise?

Uansett, lykke til! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...