Hans Erling Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Denne telefonen har ikke utdragbart qwerty tastatur vel? Har googlet litt tror noen har brukt feil bilde til denne telefonen. Kunne faktisk ønske den hadde tastatur, da hadde jeg ikke vært i tvil om hvilke jeg skulle kjøpe. Lenke til kommentar
Bacchus Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) I8000 Omnia II er ren touch telefon, versionen med utrekbart full tastatur heter: Samsungs Omnia Pro B7610 .. les mer om Omnia Pro her>> Endret 17. april 2010 av Bacchus Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 I8000 Omnia II er ren touch telefon, versionen med utrekbart full tastatur heter: Samsungs Omnia Pro B7610 .. les mer om Omnia Pro her>> Takk for svar, antar at en slik "bump" ikke er så populær, men foretrekker høflighet fremfor popularitet når noen forsøker å hjelpe Forøvrig endte jeg opp med en Motorola Milestone som jeg er veldig fornøyd med foreløpig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå