stened Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hei jeg har nå holdt på med pcèr i flere år og fikser og bygger over alt. men for 3 dagers siden da jeg spilte fallout 3.. så fryste pcen litt.. så kom det sinnsykt mye artifacts (strek skygger) og bluescreen.. etterpå det kunne jeg ikke starte windows og var nøtt til å reinstalere. jeg instalerete da win 7 på en anna hardisk og fikk pcen oppe å gå igjen. men nå just så jeg på Avatar og spilte wow samtidig.. så skjedde det igjen. men denne gangen kunne jeg starte windows igjen. hva er problemet ? noen som vet? for jeg har ikke vært oppi noe lingene. Lenke til kommentar
S.L.F Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Tror nok at grafikk kortet ditt er skadet eller det blir overopphetet! skru opp og sjekk at det ikke er mye stov i vifta Lenke til kommentar
stened Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 grafikk kortet er helt fint. det er en helt nytt GTS250 med ei sinnsvak vifte fra asus som bråker noe inni """"""". den ligger på 36 grader hele veien nesten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå