Thommas88 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Noen andre som har det samme hvis man skal tømme den. tar ca 10 sek før det kommer opp bekreftelse på om jeg virkelig vil slette alt der. Windows 7. Sletter ting heletiden for liker det ryddig å tømmer kassa ofte så ja er et liite irritasjons moment så bare lurer på om andre har det samme i windows7. Må ikke være 4-16 gb i den. Nok med 100Mb feks så er den treg. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Du har kanskje slettet mer enn windows tåler. Altså vært litt vel ivrig i diskoppryddinga Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Nei nei, Er ikke enkelt tilfelle. Sletter ting heletiden som er ubrukelig å sletter kassa ca en gang om dagen eller mer å hver gang så er den like treg. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Så ikke bruk den? Trykk shift+delete hver gang du sletter noe så slettes det direkte. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Evt høyreklikk på recycle bin og velg "don't use" for alle diskene dine. Er alltid det første jeg gjør når jeg har fersk windows-install. Hva i pokker skal jeg samle på filer jeg sletter for? Jeg vil jo ha de vekk, ikke bare flytte dem et annet sted og ta plass. Endret 17. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Jeg la til meg vanen med shift+delete for mange år siden, kan ikke huske å noensinne ha hentet noe ut fra papirkurven. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Da gjør du som meg. Høyreklikk/properties/don't move items into recycle bin Done and done. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå