Mobilfrik Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Er det andre enn meg som synes telefonen er fryktelig treg fra du skrur den på til den er klar? Er dette normalt? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Er det andre enn meg som synes telefonen er fryktelig treg fra du skrur den på til den er klar? Er dette normalt? Ja av og til så tar d en liten stund før pin kode greia dukker opp, ustabil? Lenke til kommentar
Mobilfrik Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 Den virker stabil, men det tar lang tid før jeg kan taste pin kode. er det en firmware bug kanskje? Lenke til kommentar
Mobilfrik Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 Den virker stabil, men det tar lang tid før jeg kan taste pin kode. er det en firmware bug kanskje? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Den virker stabil, men det tar lang tid før jeg kan taste pin kode. er det en firmware bug kanskje? Ja det har jeg også merka at d tar tid før du kan taste inn pin kode. men d skjer av og til... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Er det noe problem da? Er ikke mange ganger jeg har skrudd på telefonen min som jeg har hatt i 1.5 år... Lenke til kommentar
iCar Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Er det noe problem da? Er ikke mange ganger jeg har skrudd på telefonen min som jeg har hatt i 1.5 år... Hatr du hatt T610 i 1.5 år :o Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Er det noe problem da? Er ikke mange ganger jeg har skrudd på telefonen min som jeg har hatt i 1.5 år... Hatr du hatt T610 i 1.5 år :o Ikke det han sier, poenget er: hvor mange ganger slår du av mobilen egentlig? Hadde vært moro med en slags "uptime" i service menyen.. Tror ikke jeg har slått av mobilen siden sist jeg var ute å fløy. Lenke til kommentar
- MaRe - Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Tror ikke jeg skal ha T610 etter at jeg har prøvd en i dag.... Sinnsykt treg å skrive mld med,nesten som en T68.. Får kjøpe noe bedre da... Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 sinnsykt treg? kommer an på hvor rask man er på hånda igrunn det. Forventer ikke nokiahastighet liksom, men så bruker SE en svakere prosessor for å spare strøm for lengre batteritid også. blir sikkert bedre etter et par firmware upgrades Lenke til kommentar
iCar Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Etter å ha brukt den i 1 dag, så har jeg kommet fram til: Å skrive sms er dødtsregt, vet ikke om d har noe med at jeg brukte 8310 før d, men uansett dette er for dårlig Ellers har jeg ikke noe negativt å si om den, bortsett fra at minne selvfølgelig kunne vært mer...! Lenke til kommentar
iCar Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Men uansett, bortsett fra sms skriving, så er d en topp tlf, håper SE gjør noe med det. Lenke til kommentar
whaley Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Jeg har idag SE T300, og vurderer å skifte ut denne med SE T610. Når det gjelder treigheter på sms - noen som vet om dette har blitt forbedret fra T300 til T610 versjonen? eller er det omtrent det samme? Greit å vite da jeg fyrer avgårde endel sms.. Takker for svar Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Tar gruuusomt lang tid å slå på T720-en i hvert fall... Lenke til kommentar
iCar Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Jeg har idag SE T300, og vurderer å skifte ut denne med SE T610. Når det gjelder treigheter på sms - noen som vet om dette har blitt forbedret fra T300 til T610 versjonen? eller er det omtrent det samme? Greit å vite da jeg fyrer avgårde endel sms.. Takker for svar Vet ikke om T300, men har prøvd t68i. bare en liten forbedring syntes jeg, men langt ifra Nokia .... Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Trudde hadde lagt problemet fra t68 bak seg Men skjer vel som med t68 at de oppgraderer den delen, snart får vi vel software som gjør sms-skriving bedre, bare vi er mange nok til å klage på det. Uannsett, jeg skal ha mobilen, dessuten er motorola ikke spesielt mer raske, iaf ikke min v66 (ulogisk orbok), gleder meg vildt til å få litt intelligens i den nye mobilen min. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Hvordan er den på SMS i forhold til T68m/i? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Hvordan er den på SMS i forhold til T68m/i? Mulignes lit raskere, men jeg forventet enda bedre enn d den er nå. skjønner ikke hvoror SE tar sms skrivinga på alvor. Tror de taper masse kunder pga d. ps! min pesonlig mening, mulig andre synes noe annet. Lenke til kommentar
whaley Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 er vel kanskje bare en vanesak... jeg hadde nokia før, skiftet så til T300 - gikk treigt i starten, treigere enn med min gamle nokia ihvertfall.. men går seg vel til etterhvert. Tror nok jeg satser på T610 ja =) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Hvordan er den på SMS i forhold til T68m/i? Mulignes lit raskere Enn hva da? m eller i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå