Gå til innhold

PL: Liverpool - West Ham - Kamptråd

GLN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke verst kamp, og bra resulat. Litt liten vilje fremmover når vi har sjansen, men det er ikke noe nytt. Ellers en del passnings feil, lite bevegelse og induviduelle feil.

Vi vinner veldig greit, på et utrolig lavt gir. Godt for selvtilitten, men må gire opp mange hakk om vi skal vinne/klare uavgjort i Madrid.

Ser forøvrig frem til den kampen!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

God kamp idag, Yossi med en suveren ''Lundekvam-netting''(merkelig at ingen reagerte på mitt gledes-utbrudd igrunn)

Fansen var ganske stille idag(både på anfield og på forumet) men det er alltid gøy å slå Zola.

Lenke til kommentar

Flott resultat! Synes Lucas var til tider glimrende i dag. Han ser ut til å trives i tospann med Gerrard på midten! Fint å få Benny i gang til innspurten. Etter 2-0 ser vi jo tydelig at Liverpool skrur ned intensiteten og satser på å cruise inn for å spare krefter til Madrid-turen. Komfortabel seier og tilnærmet komplett tropp bortsett fra Torres til innspurten. Godt, godt, godt.

Forresten brukte vel Lundekvam det tredje beinet til å score, Benny brukte solar plexus.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Lundkvam brukte magen.

Lundekvam svarer.

- Eg veit ikkje . . . Det var en del av magen. Men eg scora da, gliser Lundekvam.

Fra .no:

19. min: 1-0 BENAYOUN! Gerrard slår igjen et innlegg kjapt fra kanten, og igjen sover West Ham-forsvaret litt. Yossi Benayoun kommer først på ballen, og styrer den inn via stolpen med magen!

I win.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Jeg stussa på det da, men ikke nok til å skrive noe om det :p

Jeg hadde akkurat ymtet frempå om at han kunne bli en målscorer i dag, da han la bilringen til.

Jew of the Match!-Zu of the match!

La forresten merke til mange tomme seter i dag, litt rart, det kan da ikke være fotball turistene som lager liv på The Kop? Rart det var såpass rolig ja.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet var vel kampen utsolgt, så sikkert litt sesongkortholdere her og der som ikke brukte billettene sine. Mandagskamper er generelt mindre attraktive, og sikkert spesielt når motstanderen heter West Ham og laget ikke har noe å spille for. Skuffende lydnivå i dag, det var det. Dessverre en trend på kamper mot bunn/middels-lagene. Veldig god stemning på store kamper, kveldskamper og europakamper, men noen innad i supportergruppen bør ta tak i lydnivået på de mindre attraktive kampene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...