GLN Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 19.04.10 Liverpool - West Ham Kampstart: 21.00 (GMT +1) Canal + Sport 1 Dommer: Peter Walton Det har den siste uka vært mye snakk om våre amerikanske eiere. Og supporterene har gjennom flere sesonger vist sin missnøye med de amerikanske eierene. Derfor er det vel mange Liverpool supportere verden over som jubler idag, ikke over CL spill eller 3 poeng mot West Ham, men fordi Liverpool FC ble offisielt lagt ut for salg idag. Det vil si at 3 år med løyn og bedrageri er over, og vi kan forhåpenligvis gå en positivt sommer i møte med nye eiere og kapital. Rafael Benitez' agent skal også ha vært i kontakt med Juventus angående trenerjobben i Juventus. Med en fristende lønn på 40mill i året får vi håpe at også Benitez forlater Meyserside denne sommeren. Med 4 serierunder igjen og 6 poeng opp til City på 4. plass er det mye som skal gå veien for at Liverpool skal klare den viktige 4. plassen. Men vi har jo hatt mirakler før. Håpet for mange forsvant etter Birmingham kampen, men vi får håpe at gutta på Anfield forsatt har troa og vinner de resterende kampene. Med Liverpool godt plassert på den øvre delen av tabellen med sin 6. plass sliter West Ham litt mer. De er plassert rett over kvallik plassen og kjemper for å holde seg i Premier League. Begge lag er desperate etter poeng, så det kan bli en underholdene kamp, forhåpenligvis. Sist vi møtte West Ham var i starten av sesongen. Kampen foregikk på bortebane på Boleyn Ground og med en ellers så dårlig start på sesongen var det kun seier mot West Ham som var godkjent. Og slik ble det. Med 2 mål fra vår kjære Fernando Torres og 1 mål fra målmaskinen Dirk Kuyt vant vi 2-3 på bortebane og fikk oss så sårt en seier. Det samme er forventet før mandagens kamp. West Ham på hjemmebane skal i grunnen være en overkommelig match. Anfield har igjen blitt et fort, og med siste tap på Anfield i Premier League den 13. desember mot Arsenal er det ting som tyder på at West Ham vil få det vanskelig med å bryte den seiersrekka. På skadefronten har vi Insua, Aurelio og Torres. Sistnevnte kan være aktuell til kampen, men blir mest sansynlig spart til EL kampen på torsdag mot gamle lagkammerater. Agger vil mest sansynlig gjeste venstreback plassen også mot West Ham, noe han gjorde strålende mot Fulham. Mulig startoppstilling Liverpool: ----Reina---- Johnson-Kyrgiakos-Carragher-Agger Maxi-Mascherano-Gerrard-Babel -Kuyt--Ngog-- Mulig startoppstilling West Ham: Green Spector - Upson - da Costa - Faubert Stanislas - Noble - Kovac - Behrami Cole - Ilan Torsdag 15. april var det 21 år siden den tradegiske Hillsborough ulykken hvor 96 Liverpool supportere mistet sitt liv mens de følgte laget i sitt hjerte. Man får frysninger langt nedover ryggen hvert år når offrene og deres etterlatte hedres i byen. Det er rørende å se hvor mye klubben, spillerene og innbyggerne i Liverpool legger i denne markeringen, som vil bli husket for alltid. Justice for the 96! You'll Never Walk Alone. Denne filmen er verdt hver eneste sekund at de 192 sekundene! http://www.liverpoolfc.tv/eseason/Features/YNWA-at-memoria-18298.php3 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Kjempe tråd dette Pirja. Håper vi tar denne seieren, da det er viktig for selvtilitten. CL plass er i det blå, men vi har æren å spille for, og ikke minst gire oss opp til Atletico kampene. Torres er litt usikker, samt det er tynt med Jokere på benken. Kunne vert fristet til å flytte Bønna og Gerrard litt høyt opp på Banen, samt stilt med Aquilani fra start dersom vi skal score mål uten Torres. Altså, ingen Ngog fra start. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Hadde håpet å se unge talenter fra start i denne kampen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Pache er vell bortreist, som i på tur Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Vi har vell flere unge talenter enn kun Pache? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Alle er vell lånt ut. Dalle Valle og Amoo kunne fått slippe til da. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Har vel egentlig spilt med 2stk talent fast i hele sesongen, og den ene spiller nok i dag også. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Håper virkelig Benitez bruker denne kampen til å gi Aquiliani matchtrening. Han trenger det mtp neste sesong og samspillet med de rundt seg. Ellers håper jeg at vi slipper Mache+Luca, en av de holder. Vil også ha minst et talent på banen i løpet av 85 spilte minutter. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Da må det bli Lucas som havner på benken. Masche er mye bedre enn Lucas. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Start med Pacheco heller. Han fortjener en sjanse nå. N'Gog har ikke brukt sjansen sin... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Har tro på Aquilani fra start i dag, Pache hadde vert digg, men er han tilbake? Kan vell nærmest bare bli i Spania? Ser Mawenga er flyttet opp til å trene fast med førstelaget. Neste år er nok Dalle Valle også med der. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Fin førstepost Pirja Liker at det er flere og flere som begynner å bidra nå. Siden Torres er ute håper jeg vi starter med mye av det vi har av offensiv kraft. Håper på å se både Babel, Maxi og Aquilani fra start, noe jeg også har god tro på at vi får. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Fin post. Mitt lag i dag: Reina Johnson - Carra - Agger - Insua Masche - Aquilani Maxi - Gerrard - Benayoun Babel Neppe et realistisk lag, men hadde vært bra. Liker ikke at Peter Walton dømmer, ikke en god dommer! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Pache stiller ikke, da han har spilt U19 fotball for Spania i dag. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Glemmer hele tiden dette med å ha kamptråder i mine innlegg. Håper forøvrig på samme lag som Hewitt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hvorfor er det ingen som nevner Lucas i startoppstillingen? Å ja, fyren er verdensklasse. Trenger hvile før AM-kampen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Sålenge Lucas spiller så er jeg strålende fornøyd. Finnen er og blir PL artigste spiller å se på når han er ute av form og det er stort sett hver helg Liverpool 3-1 West Ham Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Finnen? Sist jeg sjekket var han brasilianer. :!: Sikkert ironi fra din side da, men jeg tok ikke poenget. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Var vel Danielzu(?) som skrev noe alla "det må være kjipt å komme fra Brasil og se ut som man kommer fra Finland." Vel, det satt seg i hjernebarken. For meg er Lucas en finne. Latias, du er sikkert like aktiv på Face som du er på d.no. Lag en Lucas 4eva <3 fanside? Jeg aner ikke hvordan man gjør slikt... Jeg hadde meldt meg inn asap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå