Gå til innhold

Bærbare - En Kjøpsdebatt


Anbefalte innlegg

Nå blir jeg litt oppgitt her. Det som skiller vår oppfattelse av slike anmeldelser, er strengt tatt bare at jeg har som intensjon å skyggelegge de største og minste modellene, i den hensikt å framheve de gode kvalitetene til mellomleddene. Dette som en direkte konsekvens av at jeg ser mange vanlige forbrukere (av den definisjon at de ikke bruker maskinen til noe veldig målrettet) velger løsninger som er beregnet på spesialbrukere. Denne mørkelegginga er det selvfølgelig dere kommenterer, og det kan jeg bøye meg av etter. Det finnes mange forskjellige behov, og mange valg som passer deretter. Hvis jeg skulle laget an anbefalingstråd, så ville jeg inkludert også skrivebordserstattere og netbooks for å dekke hele befolkningen. Det er ikke poenget med tråden. Poenget er at for de fleste så er dette de tre valgene som gir mest fleksibilitet, slik en vaskekte definisjon av en bærbar vil ha det til. Beklager at jeg er så sent ute og ikke har prestert å skildre dette godt nok til nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvsagt. Dersom noen synes de har bedre modeller å henvise til, så kan vi lage debatt ut av det. At en allrounder er mest fleksibel, synes jeg det hersker liten tvil over, eller er også det noe man burde krangle om?laugh.gif

 

Edit: Dersom vi skal få en anbefalingstråd ut av dette, så foreslår jeg at noen også gir deres innspill på hvilke skrivebordserstattere og netbooks de synes er best til sitt formål. Jeg vet ikke helt om det er nyttig å ha så mange flere kategorier enn dette, fordi da blir det i overkant mange som ligner litt på hverandre og velge mellom, og vi er tilbake til rute 1.

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Ok - da har jeg et innspill: En 15 tommer er stor nok til studier og lengre arbeidsøkter. Hvilken 15" har bra skjerm og best ytelse for penger uten å bli for varm på fanget?

 

Min anbefaling tidligere har LED skjerm og i3 prosessor. Mon tro om denne er mer behaglig enn Agentspoon sin anbefaling - selv om denne har bedre ytelse i komponenter.

 

 

SAMSUNG R580 CI3 2.13 4GB vs. Packard Bell Easynote TJ75

 

Her er det altså snakk om en studie pc. Syns 13 tommer blir for liten størrelse.

 

Hvilken 14-15 tommer er best?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...