Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lengter ikke etter forhold(totalt likegyldig faktisk)..

Gjest gjest22

Anbefalte innlegg

Gjest gjest22

Hei, er 22 år gammel, og nå har det seg slik at jeg aldri har vært i noe seriøst forhold...har hatt sex med jenter (ons, fuck friends), men har liksom ikke blitt noe mer enn det.

Har normalt god selvtillit(er trygg på meg selv og andre folk), men er helt likegyldig når det kommer til forhold og kjæreste, skulle jo ikke tro at dette var tilfellet da jeg aldri har vært i noe seriøst før.

For å være helt ærlig, så er det mange år siden jeg sist var forelsket, at det begynner å bli et tåkete minne.

Begynner nesten å bli litt flaut ettersom familien og venner spør om hvordan det går, og om jeg ikke snart skal finne meg ei jente(begynner jo å pushe på åra, sakte men sikkert)...om jeg sier "nei, er rett og slett ikke interessert i forhold" får jeg oftest bare tilbake typiske "Hva?", "yeah right" reaksjoner; som om at det er helt umulig å ikke ha lyst på en partner.

Jeg har forsåvidt heller ingen god unskyldning for å ikke ha lyst på kjæreste. Greier meg utmerket i eget selskap, og er ikke dødlig avhengig av å måtte snakke eller gjøre ting med folk...de få gangene jeg har vært i "forhold" (max 2-3 uker), så takler jeg til tider ikke den romantiske biten. Det føles rett og slett ikke riktig, og blir bare klisje...vet heller ikke om jeg greier å sette av så mye tid til forholdet, bare for forholdets skyld.

Det skal sies at jeg har normal sexlyst(går litt i berg og dalbane der...alt fra sterk til veldig svak), men det ordner seg som oftest.

Noen andre som er, eller har vært i samme situasjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er i nøyaktig samme situasjon som deg utenom det med tidligere forhold. Er 25 nå og har hatt en del forhold tidligere. De har vart ifra tre måneder til tre år men nå er det game over på alt. Føler jeg aldri kommer til å gidde å finne meg en dame. Jeg har det perfekt uten kjæreste nå og føler en ekstrem frihetsfølelse jeg aldri før har kjent. Er 2 år siden forrige dame og jeg savner det sjeldnere og sjeldnere. Treffer ofte damer som blir til ons og/eller jeg henger med i en måned og to før jeg gir opp hele greien. Nå har jeg kommet til det stadiet at jeg ikke kan forestille meg å være i et forhold engang.

Lenke til kommentar

Det er så likt meg at jeg kunne nesten skrevet innlegget ditt selv, trådstarter.

Er en gutt på 22. Har aldri vært i et seriøst forhold før, har vært/hatt med jenter på ONSs, datet , vært i innledningsfasen eller "små forhold" men aldri noe varende eller seriøst.

Jeg føler akkurat som deg ikke noen større driv til å få meg fast forhold. Sexuelt så tror jeg at jeg har samme instinkter som de fleste andre, det er mer som du kaller det "forelskelsen" i en person eller det romantiske elementet som ikke "kicker inn".

Jeg prøver ikke aktivt å ungå å forelske meg eller bli involvert i jenter jeg treffer, samtidig gjør jeg heller ikke så mye for å få meg kjæreste. Hvordan fremtiden blir får tiden vise.

Endret av Ceburger
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...