nexus555 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hei. Om jeg har postet feil, er det bare å flytte tråden.... Jeg har planer om å designe noe. Trenger da et 3D tegneprogram. Helst et gratis eller veldig billig et. Tips? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Anbefaler Blender som er gratis og veldig kraftig. Google Sketchup om du skal lage skisser til produkter. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 JA, hvis du går for gratis er det enten blender eller sketchup. Sketchup er enklest å lære seg, men du kan ikke lage mye mer enn hus med det... Har kun de aller mest grunnleggende verktøyene. Blender er mye kraftigere, men har et GUI-design fra helvete og tar mye lengre tid å lære seg. Det kommer an på hva du vil designe, hvor mye du er villig til å jobbe for å lære deg programmene, og hvor realistisk du vil ha det. Og hvis det bare er noe simpelt kan jeg sikkert fikse det for deg. Lenke til kommentar
hiphopopotamus Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Grensesnittet til Blender 2.5 er veldig enkelt i motsetning til de gamle versjonene. Veldig enkelt å bruke til å lage enkle greier det også. Grensesnittet til Blender 2.5 er veldig enkelt i motsetning til de gamle versjonene. Veldig enkelt å bruke til å lage enkle greier det også. 1 Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 men du kan ikke lage mye mer enn hus med det... Har kun de aller mest grunnleggende verktøyene. Blender er mye kraftigere, Tja; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå