AndyBay Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hei Eg hadde NAT-type "open" men nå har eg moderate. Eg kan joine lobbyer, men kan ikkje ha egen. Hvordan kan eg skifte til open??? Har søkt litt rundt på forumet men ikkje funnet noe. Lenke til kommentar
ungkar1 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 hei gå til portforward og velg routern din og ps3 cod mw2, så følger du bare til guiden som kommer opp Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Eg har Jensen Scandinavia airlink 89300 Noen som kan forklare hva eg skal gjere?? Helt enkelt?? Endret 16. april 2010 av andybay Lenke til kommentar
ungkar1 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) jeg har funnet fram til at guiden du må bruke for å komme åpne portene du trenger. guide men om du skal komme deg til router siden må du finne standard gateway. det gjør du med å trykke inn wintasten + r og skriver cmd i feltet. da skriver du ipconfig i cmd og ser etter standard gateway.så tar du den ip adressa og skriver inn i internett lesern Endret 16. april 2010 av ungkar1 Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 jeg har funnet fram til at guiden du må bruke for å komme åpne portene du trenger. guide men om du skal komme deg til router siden må du finne standard gateway. det gjør du med å trykke inn wintasten + r og skriver cmd i feltet. da skriver du ipconfig i cmd og ser etter standard gateway.så tar du den ip adressa og skriver inn i internett lesern Det virka ikkje. eneste som skjedde var at eg ble logga ut Lenke til kommentar
ungkar1 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 hmm, merkelig det gikk da når jeg gjorde det, da veit ikke je hva du må gjøre Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Fulgte bruksanvisninga. ingenting skjedde Tok på mange ting. ingenting skjedde Tok på enda flere ting. Fekk STRICT Tok av alle tingene eg tok på og sletta bruksanvisninga og gjorde det denne sa eg skulle gjøre under firewall. Fekk OPEN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå