EMS15 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Hei. Jeg har to skjermer som jeg vil koble til dataen. Den ene funker, men den andre har ikke bilde. Hva gjør jeg galt? Jeg har to skjermutgangre på pcen så det skuller ikke være noe problem? Edit: Det første jeg tenker er at koblingen er feil som er det mest åpenbare. Men mer riktig får jeg det dessverreikke. Endret 16. april 2010 av EMS15 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hei. Hvis du har NVIDIA skjermkort så må du gå inn i NVIDIA Control Panel og aktivere skjerm nr. 2 Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Takk for raskt svar. Er på Nvida control panel nå. Hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Vil tro det er Set up Multiple displays Men der er bare den ene skjermen som står i den skjermporten jeg vanligvis bruker. Hvordan skal jeg få aktivert den andre? Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hvis du har Windows 7 (mulig det funker på vista å) så kan du trykke windows tast og p samtidig.. da får du opp prosjektor modusen Her kan du velge mellom skjerm, skjerm + prosjektor (samme bilde), skjerm + prosjektor (strekt bilde mellom begge) og bare prosjektor Denne funksjonen jeg bruker når jeg kobler pc'n til tv'n for å se film.. kjører strekt bilde, så jeg bare drar filmen over på tv og kjører den opp i fullskjerm Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Hvis du har Windows 7 (mulig det funker på vista å) så kan du trykke windows tast og p samtidig.. da får du opp prosjektor modusen Her kan du velge mellom skjerm, skjerm + prosjektor (samme bilde), skjerm + prosjektor (strekt bilde mellom begge) og bare prosjektor Denne funksjonen jeg bruker når jeg kobler pc'n til tv'n for å se film.. kjører strekt bilde, så jeg bare drar filmen over på tv og kjører den opp i fullskjerm Får det ikke til å funke. Får opp menyen når jeg trykker Windows + P men får ikke bilde på den andre skjermen. Noen som vet? Hvordan kan jeg aktivere den hvis det er det jeg ikke har gjort? Finner på en måte ikke den andre skjermen.. Hvis dere skjønner. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Ingen som vet? =/ Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Virker nesten som om det er noe driver feil eller noe hos deg.. For på det andre bildet du har lagt ut, når jeg går inn på det samma så ser jeg begge skjermene der.. Og da står tv'n på, men maskinen gir ikke signal til den, og tv'n står heller ikke på pc inngangen.. men maskinen ser at den er tilkoblet. Sjekk om skjermkortet ditt er lagt inn på riktig måte.. mest sannsynlig skal det stå 2 ganger på lista over system enheter. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Så det er ingen som kan kommer inn meg en magisk trylleformel som kan hjelpe meg ut? Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 /RAGEQUIT! Får det fan ikke til! Anyone? *Bumb* Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Vet du at begge skjermene fungerer på begge skjermutgangene dine? Prøv først den ene skjermen på hver av utgangene, så den andre. Blir begge oppdaget korrekt av Windows? Slik det ser ut på blidene du har lagt ut, er det bare den ene skjermen som er oppdaget av Windows. Prøv å oppdatere til aller nyeste skjermkortdrivere, og kanskje også en Windows update. Koble til begge skjermene og kjør en omstart av maskinen. Prøv så Win+P for å få bilde på begge skjermene slik det var foreslått tidligere. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Vet du at begge skjermene fungerer på begge skjermutgangene dine? Prøv først den ene skjermen på hver av utgangene, så den andre. Blir begge oppdaget korrekt av Windows? Slik det ser ut på blidene du har lagt ut, er det bare den ene skjermen som er oppdaget av Windows. Prøv å oppdatere til aller nyeste skjermkortdrivere, og kanskje også en Windows update. Koble til begge skjermene og kjør en omstart av maskinen. Prøv så Win+P for å få bilde på begge skjermene slik det var foreslått tidligere. Bare den ene skjerutgangen funker! Begge skjermene funker på den skjermutgangen jeg bruker. Har oppdatert siste driver og det er ingen windows update. Det siste du sa er også gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå