magnkra Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Skal snart kjøpe ny mobiltelefon. Med abonnement: maksimal minimumspris for 1 år: 3100 kr ,- Uten abonnement: maksimumspris: 3500 kr ,- Lanseringsdato ikke senere enn 1. Mai +/- 15 Dager. Har hittil sett ut meg følgende alternativer: Sony Ericsson X10 mini pro (litt redd for at tastaturet er ekkelt å skrive med... erfaringer her) Sony Ericsson Vivaz Pro Nokia C6 (når dukker den opp?) Nokia N97 Mini Jeg orker ikke vente lenger enn til 15. Mai med å bestille for nå sitter jeg med en Nokia 2100 ) Hvis noen kunne sagt meg de tror de ville gjort? Hvilken ville de valgt. Noen som har peil på når de som ennå ikke har kommet egentlig kommer? Endret 17. april 2010 av mkb88 Lenke til kommentar
vemundrn Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg snuste litt på Xperia X10 mini pro , men endte opp med Nokia N97 Mini. Lenke til kommentar
magnkra Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Skal snart kjøpe ny mobiltelefon. Med abonnement: maksimal minimumspris for 1 år: 3100 kr ,- Uten abonnement: maksimumspris: 3500 kr ,- Lanseringsdato ikke senere enn 1. Mai +/- 15 Dager. Har hittil sett ut meg følgende alternativer: Sony Ericsson X10 mini pro (litt redd for at tastaturet er ekkelt å skrive med... erfaringer her) Sony Ericsson Vivaz Pro Nokia C6 (når dukker den opp?) Nokia N97 Mini Jeg orker ikke vente lenger enn til 15. Mai med å bestille for nå sitter jeg med en Nokia 2100 ) Hvis noen kunne sagt meg de tror de ville gjort? Hvilken ville de valgt. Noen som har peil på når de som ennå ikke har kommet egentlig kommer? Jeg snuste litt på Xperia X10 mini pro , men endte opp med Nokia N97 Mini. Hvorfor valgte du nokian? Hva var årsaken til at den ble favorisert? Nokia C6 ser ut til å vente på seg frem til Slutten av Juni (Q2) virker det som... Vivaz Pro og x10 mini Pro ser ut til å komme ca 1. Mai. Men er veldig usikker på om jeg burde vente... Nokiaen ser utrolig smooth ut. Syns den ser kulere ut enn Vivaz, men så er jo Vivaz også nyere da... mini pro har jo Android som høres fantastisk ut. Er det verdt å vente? Lenke til kommentar
vemundrn Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg fikk nokiaen forrige uke , og jeg er storfornøyd. Den anbefales! Tastaturet er komfortabelt og Kameraet er superbra! Det eneste minuset er vel at det ikke er android, da ville dette vært verdens beste mobil. Men Symbian OS ( som jeg tror det heter ) er ikke dårlig det heller. Men ja , den begynner å bli litt gammel. jeg ville kanskje ventet på X10 mini pro , eller Vivaz pro for siden jeg har sett , ser de bra ut og skal være bra teknologisk sett Lenke til kommentar
magnkra Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Jeg fikk nokiaen forrige uke , og jeg er storfornøyd. Den anbefales! Tastaturet er komfortabelt og Kameraet er superbra! Det eneste minuset er vel at det ikke er android, da ville dette vært verdens beste mobil. Men Symbian OS ( som jeg tror det heter ) er ikke dårlig det heller. Men ja , den begynner å bli litt gammel. jeg ville kanskje ventet på X10 mini pro , eller Vivaz pro for siden jeg har sett , ser de bra ut og skal være bra teknologisk sett Ja, tipper jeg ville blitt storfornøyd med N97 mini, men den kom jo ifjor høst, og litt synd om den skulle være utdatert allerede. Får se når Vivaz Pro/mini Pro dukker opp først:) Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) gå for x10 mini pro om du klarer og like den lille mobilen det skal jeg, men den er ikke kommet i norske butikker enda Sony Ericsson Vivaz Pro har ikke et godt oppsett for toutch (sier mange, for små ikoner også videre) men det er jo opp til deg Endret 23. april 2010 av sindre94 Lenke til kommentar
magnkra Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 gå for x10 mini pro om du klarer og like den lille mobilen det skal jeg, men den er ikke kommet i norske butikker enda Sony Ericsson Vivaz Pro har ikke et godt oppsett for toutch (sier mange, for små ikoner også videre) men det er jo opp til deg Enig, liker likke noe særlig godt systemet i Vivaz. Syns den ble litt "unødvendig" mye mobil for min bruk uansett. N97 er for gammel og kronglette så jeg går for mini pro! Bare venter på at den kommer nå så Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 SMS og touchscreen skurrer i mine ører. Bare det jeg har å si Hva med kommende SE Elm og Hazel? Ikke av de mest avanserte, men det er riktignok greie SMS-mobiler. Lenke til kommentar
magnkra Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 SMS og touchscreen skurrer i mine ører. Bare det jeg har å si Hva med kommende SE Elm og Hazel? Ikke av de mest avanserte, men det er riktignok greie SMS-mobiler. Mini Pro har fult QWERTY Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) batteriet er ikke særlig bra da (men det vet du sikkert) varer i "bare" 3t 30min/4t. med konstant bruk (står det på SE.com da) men det holder vel fint til en dag med greit bruk kan jo også kjøpe EP900(SE) vis du er mye på steder du ikke har strøm clas ohlson har også en mini lader (batteri) men vet ikke hvor smart det er å bruke dem x10 har også et retteprogram vis du bommer på en tast og er temmelig sikker at det kommer på mini og mini pro også Endret 24. april 2010 av sindre94 Lenke til kommentar
magnkra Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Lever nå med en Nokia 2100 eller noe slikt noe gammelt drit... uansett, tastene falt av så jeg må nok nesten bare kjøpe meg ny:P Endre på Nokia N97 mini da det ennå er en stund til de nye Sony ericsson kommer ut,- tror jeg... ingen kan jo vite det virker det som... Q2! Syns produsentene har som vane å sette fristen i ytterkanten slik at de kommer med telefonene de lanserte for Q2 innenfor de 10 siste dagene av det aktuelle kvartalet... det orker jeg ikke vente på gitt... dessuten kom jeg på at ingen av SE`ene som var aktuelle har videotelefoni... Ikke vet jeg om jeg kommer til å bruke det noe særlig, men nå har dama det og så vi får se:P Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Har hatt muligheten til å taste på en X10 mini pro, og jeg må bare si at tastaturet var helt fantastisk! På tross av den lille skjermen ble jeg veldig lysten på en slik. SE har dessuten klart å utnytte den lille skjermen på en fantastisk måte :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå