Gå til innhold

Troa på oppgradering, men trenger et klar signal fra dere!

CaNaBiS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal du overklokke så velg Abit NF7-s V2.0! Dette kommer du ikke til å angre, har erfaring med alle tre HK du har vurdert (Epox, Asus A7N8X og Abit) du ser i signen min hva konklusjonen ble. Abit NF7 -s V2.0 er garantert anbefalt for overklokking. Stabilt er det også! + at du må ha s-ata.

Lenke til kommentar
Skal du overklokke så velg Abit NF7-s V2.0! Dette kommer du ikke til å angre, har erfaring med alle tre HK du har vurdert (Epox, Asus A7N8X og Abit) du ser i signen min hva konklusjonen ble. Abit NF7 -s V2.0 er garantert anbefalt for overklokking. Stabilt er det også! + at du må ha s-ata.

Hmmm.

Så Abit er bedre enn det Epox kortet jeg hadde valgt? til oc altså?! + Lydkort osv..

Skal ikke ha S.ATA, en kompiss overtalte meg til en scsi disk.. :D

kjøper om noen uker, så det blir vell enten Epox eller Abit NF7-s V2.0.

MEN HVORDAN ER JEG SIKKER PÅ v2.0 ?? :roll:

Lenke til kommentar

Hmmm.

Så Abit er bedre enn det Epox kortet jeg hadde valgt? til oc altså?! + Lydkort osv..

SCSI ? SCSI er bra å bruke når du skal drive med videobehandling.

Det blir mye varme og (mye støy). Du burde heller velge SATA, det er fremtiden. SCSI er bare dyrt.

Velg Abit kortet. Det er bare overlegent

Lenke til kommentar

Hmmm.

SCSI ? SCSI er bra å bruke når du skal drive med videobehandling.

Det blir mye varme og (mye støy). Du burde heller velge SATA, det er fremtiden. SCSI er bare dyrt.

Velg Abit kortet. Det er bare overlegent

Bråk? Neh, støydemping..

Så nettop en test på thoms HW. Har mere troa på Epox. Men kommer det ingen komentarer for hvorfor jeg ikke burde ha det kortet, men et annet et innen 3 uker så bestiller jeg det. :yes:

Lenke til kommentar

Asus A7N8X Deluxe fikk ikke dårlig kritikk fra Toms:

If you need all the features of the nForce2, then the Asus A7N8X still stands as the leader. Owing to its two network controllers, serial ATA RAID, FireWire, generous overclocking options, bundled software, LiveUpdate and Q-Fan control, it provides the highest functional scope and high performance at the same time.
Lenke til kommentar
Asus A7N8X Deluxe fikk ikke dårlig kritikk fra Toms:
If you need all the features of the nForce2, then the Asus A7N8X still stands as the leader. Owing to its two network controllers, serial ATA RAID, FireWire, generous overclocking options, bundled software, LiveUpdate and Q-Fan control, it provides the highest functional scope and high performance at the same time.

nei da, men etter ¨å sett på testene, så har jeg mere troa på epox :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...