Christoffero89 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Forgje uke viste viasat 4 episode 6 av stargate universe. Og i dag skal viasat 4 vise epsode 7 ifølge viasat.no MEN reklamen for episoden som skal gå i dag er for episode 8. flere som har lagt merke til dette? de viser rett og slett feil reklame for dagens episode. Dette må vel ha skjedd da vviasat 4 ikke viste noe på fredagen i påsken. Jeg ser forøvrig på viasat 6 svergie da de er en episode forran da de ikke hoppet over stargete i påsken. Viasat 6 vil vise episode 8 i dag som viasat 4 reklamerer for. Hvis viast 4 fortsetter å vise reklame for feil episode, bør jeg ringe de på mandag? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Kan bekrefte de viste feil episode på reklamen. episode 7 går nå og reklamen var for neste episode Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Reklamene på Viasat 4 er åpenbart klippet sammen av en fjortenåring med Windows Moviemaker og store ambisjoner, skjønner ikke hvorfor du gidder å starte en egen tråd for å diskutere en av dem... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Problemet er ikke hvordan den er klippet men at de viser feil reklame for episoden. Reklamen de viste denne uken skal egentlig vises for neste fredags episode Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Ja, la merke til dette før jeg sa opp NextTV. Klippene de viste for neste episode passet ikke sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå