Spar__johnsen Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hei! Først og fremst så må jeg si at jeg har et elendig lommekamera Men fant jo Photoshop som man kan bruke til og forbedre bildene sine, har brukt Photoshop nå i fire dager og er forelska Vil veldig gjærne høre hva dere synes?? Bilde 1 er Orginalt_______________________ Mens bilde 2 er Redigert (og ja det er meg) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Alt for mye oppskarping (med mindre du var ute etter et "artistisk uttrykk") - liker uredigert best. Lommekameraet ditt (DSC-W80, kan jeg se) er i alle fall mer enn skarpt nok til denne størrelsen bilder. Endret 16. april 2010 av Trondster Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg likte det! Hvordan har du redigert det? Lenke til kommentar
Spar__johnsen Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Hei Trondster! Som sagt så er jeg ny på dette og liker nå og endre bilder til noe anna en orginale, Takker for raskt svar og jeg er vel enig i deg at det ble for mye. Jeg likte det! Hvordan har du redigert det? Går opp på Filter og velger Sharpen så Unsharp Mask. Så bare justerer du der til du får det sånn du vil, Men jeg ville ikke ha huden min så skarp som resten, så da trykte jeg på Add Vector mask, gikk deretter og valgte Brush tool og gikk over huden min med den til jeg var fornøyd Lenke til kommentar
Spar__johnsen Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Men jeg trenger jo tilbakemeldinger hvis jeg skal bli noe bedre:) hvis kretiken blir for hard for og lege her så send meg en privat melding:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå