Kristofeer Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Hei, har tenkt å kjøpe meg anlegg i båten.(Marine høytalere) Lurte på om noen har noen anbefalinger av anlegg jeg kunne hatt i båten (må tåle vann). Helst noen høytalere som kan spille bra og høyt. Vis dere kunne kommet med forskjellige priser hadde det være fint. Jeg er litt uerfaren med båt anlegg så hadde vært fint og fått linker om hva jeg hadde trenkt, til og få et fint anlegg til båten Endret 16. april 2010 av Kristofeer Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Skal du ha selve stereoanlegget også? Selv har jeg Sony marineforsterker på maks utgangseffekt 600W. Koster rundt 3.000. Så har jeg 2 stk Infinity marine-høyttalere på maks utgangseffekt på 300W pr. stk. Fra forsterkeren har jeg enkelt og greit bare en AUX-kabel, hvor jeg kan koble til mp3. Er veldig fornøyd med lyden. Man hører fint sangteksten selv når jeg har full guffe på båten Lenke til kommentar
BraxKung Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 veldig bra guide: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=832436 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå