Ebeneser Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Det er for mange fra Litauen og Polen som plukker jordbær, dette blir litt for blendahvitt for mitt vedkommende og jeg skulle gjerne sett flere Somaliere og Pakistanere i åkrene. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Mistenker at det er litt langt for en pakistaner eller somalier for å tjene nok på det. Det er jo østeuropeere som kommer fordi transporten er relativt billig i forhold til hvor mye de får igjen for det. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Det er for mange fra Litauen og Polen som plukker jordbær, dette blir litt for blendahvitt for mitt vedkommende og jeg skulle gjerne sett flere Somaliere og Pakistanere i åkrene. dyrk jordbær selv da og rekruter dem selv men trodde ikke du likte den "typen" mennesker Endret 16. april 2010 av nilzern Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Jeg liker alle anstendige mennesker, men du har rett, jeg skal begynne å dyrke mine egne jordbær i protest mot denne rasismen i jordbærindustrien. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Den dagen pakistanerene kommer til jordbørbonden så blir de nok ansatt, skal du se. Eller så kan du flytte til Østfold. Der er det i følge bestefaren min nesten utelukkende vietnamesere som plukker jordbæra. Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Manglende integrering i norske jordbæråkre. Lenke til kommentar
hematology Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Ebeneser, så mye som jeg er uenig i dine syn og meninger, så må jeg innrømme at du har mange vittige kommentarer :!:. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Det er for mange fra Litauen og Polen som plukker jordbær, dette blir litt for blendahvitt for mitt vedkommende og jeg skulle gjerne sett flere Somaliere og Pakistanere i åkrene. Slutt å troll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå