Effectiv Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hei! Har siden jeg kjøpte bilen vibrert i klutsjpedalen. Klutsjen er meget god og griper bra og slurer ikke. Hva kan det komme av? Er ikke noe ulyder utenom litt skriking når det er fuktig Er rakarør på den som er uorginalt, kan det ha noe å si på at det vibrerer? Noen ganger vibrerer det ikke, men vet ikke om det har med turtall eller ikke da jeg ikke har tenkt så mye på det før i dag Håper noen har noen gode svar så jeg vet hva jeg kan gjøre Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Du kan jo begynne med å fortelle hvilket kjøretøy det er og hva du egentlig mener med raka rør. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Bmw 318i 89 mod Glemte det i farten, tenkte bare generelt .. Med rakarør mener jeg 2toms rør fra manifold til en lydpotte bak. Ser såvidt jeg kan se ut som den er festet på 1/2 av orginalfestene på et hvis. Slår også anig diverse steder under, blant annet hjulbrønn til tider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå