Gjest Terje Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hei. Har kommet over et produkt i Sverige, som gjør løfting og bæring av rullestoler med bruker mye enklere. Jeg vurderer å importere dette produktet for salg i Norge, og lurer egentlig på om dette er noe rullestolbrukere og evt familie kan nyttegjøre seg av. Produktet har hurtigfeste for å kople seg rett på rullestolens ramme i forkant, og avlaster ryggen på bærer og bruker får en sikrere sittevinkel under løft. Vil gjerne ha tilbakemeldinger om dette er et behov, da jeg ikke har sett lignende produkter i salg i Norge. Lenke til kommentar
Terjewiks Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hei. Har kommet over et produkt i Sverige, som gjør løfting og bæring av rullestoler med bruker mye enklere. Jeg vurderer å importere dette produktet for salg i Norge, og lurer egentlig på om dette er noe rullestolbrukere og evt familie kan nyttegjøre seg av. Produktet har hurtigfeste for å kople seg rett på rullestolens ramme i forkant, og avlaster ryggen på bærer og bruker får en sikrere sittevinkel under løft. Vil gjerne ha tilbakemeldinger om dette er et behov, da jeg ikke har sett lignende produkter i salg i Norge. Moderator: Beklager gjestestatus på første innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå