Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kjent ei på nettet i to måneder som ikke vil treffe meg når hun er i min by

Gjest frustrert

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert

for cirka to måneder siden ble jeg kjent med ei jente som bor i en annen del av landet. hun har bod ganske mange år i byen jeg bor i og ankom hjembyen min for nesten en uke siden for å treffe gamle venner. fra vi ble kjent og frem til nå har vi tastet veldig mye på msn, facebook og sms.

vi har snakket ganske mye om å treffes når hun er i byen min men når hun har vært her har hun hele tiden kommet med unnskyldninger for ikke å treffes og at hun vil tilbringe mest mulig av tiden sin sammen med venner når hun først er i byen. jeg på min side synes ikke jeg er så veldig forlangende når jeg ønsker å treffe henne og at dette ikke trenger å ta mer enn en times tid. siden hun ikke tar seg tid til å treffe meg virker det ikke akkurat som hun prioritrer vennskapet vårt og har lyst til å bli bedre kjent med meg. er jeg sær som forventer for mye eller hva synes dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må prøve å ta forholdet et steg videre.

Når hun er i byen sender du henne en enkel beskjed på sms : Skal vi ta en kaffe på feks Choco Boco?

Hvis hun sender deg som svar : Det passer ikke, kan du sende tilbake : Når passer det bedre for deg?

Om hun fortsatt ikke ønsker å møte deg så kjøler du ned forholdet til henne og sier ifra til henne når du snakker med henne at du ønsker å ta vennskapet litt videre og bli bedre kjent med henne men du ønsker ikke å være en "nettvenn som hun kan komme med problemene sine til og så glemme alt".

Lenke til kommentar

Eller kanskje hun rett og slett liker vennskapet deres akkurat slik som det er nå?

Kanskje hun ikke vil noe mer.

Det må jo hun få lov til, så må du velge om du skal respektere dette.

Da burde hun si det til han, mener nå jeg da.

Regner med at hun har "tatt" hintet om at han gjerne vil møtes, men hvem vet...kan jo være at hun er sjenert, har sterkere prioriteringer osv. :)

Selv hadde jeg spurt henne rett ut, om dette er noe som har skjedd mer enn en gang.

Lenke til kommentar

Antagelig tør hun ikke og er ikke klar enda. Kan jo være at hun ikke er interessert heller, men det trenger ikke å bety det. Det tok meg veldig lang tid før jeg var overhodet klar for å møte den som i dag er kjæresten min selv om vi ikke bodde så langt unna hverandre.

Lenke til kommentar

Tja. Jeg vet med meg selv at jeg tør ikke, og tenker at kanskje hun er litt som meg? Jeg har snakket med folk i flere år, og allikevel tør jeg ikke møte de face to face. La henne ta den tiden hun trenger. Jeg setter iallefall veldig pris på at folk jeg snakker med, respekterer at jeg ikke tør. Man hører jo så mangt ikke sant, og for min del, med mine 154 cm og inteteksisterende muskler har jeg lite å stille opp med om noe går galt.

Lenke til kommentar

Du burde droppe maset, og vente på at hun tar initiativet nå. Gjør hun ikke det, er det nok bare å glemme henne.

Må noen ganger ta sjansen på å miste henne for å oppnå noe, ikke grine og mase om at du vil møte henne.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_frustrert

jeg slettet nummeret hennes og på msn i helgen så jeg har tenkt til å kutte henne helt ut. hun tok kontakt på MSN idag tidlig men for fremtiden, eller en stund fremover, skal jeg ikke legge henne til på MSN og overlate initiativet til all kontakt på hennes skuldre.

Lenke til kommentar

jeg slettet nummeret hennes og på msn i helgen så jeg har tenkt til å kutte henne helt ut. hun tok kontakt på MSN idag tidlig men for fremtiden, eller en stund fremover, skal jeg ikke legge henne til på MSN og overlate initiativet til all kontakt på hennes skuldre.

Det du bør gjøre er å ha henne på msn, ha henne på kontaktlisten på mobilen(slik at du vet det er henne) og bare ikke start en samtale med henne.

Når hun tar initiativet og snakker med deg så skal du snakke helt normalt med henne. Om hun fortsetter med dette så kan jo du slenge ut at du vil gjerne møte henne, gjerne i en fleip. Men så tar du det opp seinere og sier at du faktisk gjerne vil møte henne.

Er ikke verre, trenger ikke å gjøre noe overilt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...