Huffern Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hei, er det mulig å oppdatere min Samsung Galaxy Spica til android 2.1 Med Ubuntu Linux?.. Har nettop hatt stor kræsj med både windows 7 og xp og har store vanskeligheter med å ta i bruk windows igjen så jeg hadde håpet dette var mulig .. Men Regner egentlig med at jeg må ta et oppgjør med windows igjen for å få 2.1 på telefonen Noen som vet ? Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Neivel, ingen som vet :O Må vel installere windows igjen Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Programvaren til Samsung er fryktelig dårlig, klarer så vidt og fungere i XP, så om den vil fungere i Wine under Ubuntu tviler jeg på. Lov og prøve. Oppdateringen til Spica har ikke kommet ut enda. Hvis du vil ha 2.1 må du bruke Odin etc. Lenke til kommentar
BlackLagoon Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Er jo bare å prøve med Wine, dog var støtten for å kommunisere direkte med eksterne USB enheter ikke funksjonell sist gang jeg sjekket. Ironisk nok finnes Android Software Development Kittet til Linux, som kan brukes til å roote og installere uoffisiell firmware på Android mobiler... Men det var vel ikke helt det du var ute etter? Endret 20. april 2010 av BlackLagoon Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Verdt et forsøk ihvertfall å prøve med wine om jeg får telefonen til å kommunisere med linux i det hele tatt!. BlackLagoon: Å begynne å styre med development kitt blir vel langt over hodet på meg tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå