Elenion Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Hvis jeg har lyst til å ta bilde av solnedgang i Oslo idag..hvor kan jeg dra? Kom gjerne med tips i hele Oslo, men jeg er mest interessert i steder som ligger på vestkanten, av praktiske grunner (selv om jeg antar det er best utsikt fra steder i Østmarka..) Noen ga meg tips om Aker Brygge, mulig de tenkte ved festningen der et sted? Høres det riktig ut?^^ Endret 16. april 2010 av Elenion Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Grefsenåsen, nydelig utsikt derfra! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Både festningen (Akershus Festning) og Aker brygge er brukbare steder og vil gi forskjellige motiver. Du har også Bygdøy, Hovedøya (er en fin tur) og selvfølgelig høydedragene rundt byen (Ekeberg, Grefsen, Holmenkollen etc). Lenke til kommentar
Elenion Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Hvor er Grefsenåsen..? Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 http://tinyurl.com/y7tjl4u Lenke til kommentar
iau Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hvis jeg har lyst til å ta bilde av solnedgang i Oslo idag..hvor kan jeg dra? Kom gjerne med tips i hele Oslo, men jeg er mest interessert i steder som ligger på vestkanten, av praktiske grunner (selv om jeg antar det er best utsikt fra steder i Østmarka..) Noen ga meg tips om Aker Brygge, mulig de tenkte ved festningen der et sted? Høres det riktig ut?^^ Spørs vel litt om du vil ha oversiktsbilde av både Oslo og selve solnedgangen. I såfall bør du vel over i høyden på østsiden. Ekeberg og øverst i Svartdalsveien har ihvertfall en fin utsikt i riktig retning. Også ovenfor Sjømannsskolen er bra om du vil ta bilde av byen i solnedgangen. Ellers synes jeg området rundt festningen kan være fin ved solnedgang. Fra Østmarka finner du ikke den helt store utsikten, men Nøklevann kan være fin ved solnedgang. Lenke til kommentar
Elenion Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Takk for svar Lenke til kommentar
Thomasehlol Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Grefsenkollen, men jeg syntes at det blir litt for langt og høyt unna byen. Maridalen! Kirkeruinene om du vil ha et pent motiv (men mye brukt) til solnedgang. Om du går fra Ekeberg og nedover mot byen så vil du få et knallflott motiv i solnedgang! (Om de ikke bygger nede i byen fortsatt) Lenke til kommentar
Elenion Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Dro til Akershus festning, og det var masse sånne byggekraner borte utpå tuppen av Aker Brygge ja.. :/ Ikke var den så rød og fin som de påsto i avisen at vulkanasken skulle gjøre den heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå