Skolegutt93 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 hvor mye vil en eneboer (mann) ha i utgifter i måneden, med bil, huslån.. dvs en helt vanlig singel mann. takk for svar Lenke til kommentar
Freddish Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Alder? Hva slags bank har du lån i? Renter? Hva slags bil? Hva slags forsikring? Hvilket forsikringsselskap?. Matbehov? Drikker du i helgene? Røyker du? Driver du med idrett som koster penger? Har du riksTV eller parabol etc?. Har du internett?. Kjører du til / fra jobb? Buss? Hvilken strømleverandør har du?. Er ganske mange ting som vi trenger å vite. Endret 16. april 2010 av Freddish Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 hvor mye vil en eneboer (mann) ha i utgifter i måneden, med bil, huslån.. dvs en helt vanlig singel mann. takk for svar Hvordan skal vi vite hvor mye huslånet er på, hvor gammel bilen er, hvor mye den bruker i drivstoff? Lenke til kommentar
Skolegutt93 Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 jaa-aaa? e9 med thomas :):) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hvor lang er et tau? Hvor rask er et fly? Hvor stor er en stein? Hvor fin er en jente? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Emnetittelen er endret til noe mer beskrivende, se her for mer info. Emnetittelen brøt også med tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Skolegutt93 Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 aklla ::) TAKTKATKATKAKTKTKTAKTK TAK KK TAKK KTKAKTAKK Lenke til kommentar
radlekatt Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Mann, du? Etter å ha sett innleggene dine i denne tråden så tror jeg det er best du bor hjemme hos mamma enn så lenge. Radlekatt Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Mann, du? Etter å ha sett innleggene dine i denne tråden så tror jeg det er best du bor hjemme hos mamma enn så lenge. Radlekatt Skulle til å si det samme. Siden slutten av 2009 har trådstarter pøset på med tråder og innlegg angående lønn i masse forskjellige yrker, og nå kommer trådene om utgifter. Lenke til kommentar
Thomor Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Mann, du? Etter å ha sett innleggene dine i denne tråden så tror jeg det er best du bor hjemme hos mamma enn så lenge. Radlekatt Skulle til å si det samme. Siden slutten av 2009 har trådstarter pøset på med tråder og innlegg angående lønn i masse forskjellige yrker, og nå kommer trådene om utgifter. Enig. Har følgt med på trådstarter, og alt han har postet er bare surr og tull. Endret 18. april 2010 av Thomor Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Den største utgifta di vil nok være huslånet ditt. Kor stort er huslånet (kor mykje betaler du kvar måne) og kor mykje tjener du (får utbetalt kvar måne). Om du ikkje har kjøpt hus endå så må du vurdere kor mykje du har råd til, du bør holde deg slik at du ikkje bruker meir en omtrent halve månedslønna di på å betale huslån. Om du legger deg der så er det normalt at ca 1/2 av lønna går til bolig, 1/4 går til bil og andre rekningar og siste 1/4 av lønna går til mat og underholdning. Litt kort oppsumert så vil månedsutgiftene din være ca 90% av inntektene dine omtrent uansett kor mykje eller lite du tjener. Tjener du lite må du tilpasse forbruket ditt for å få det til å gå rundt og tjener du godt så lager du deg utgifter å bruke pengane på. Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Utgifter for en vanlig, singel mann. Hmmm. Det kan være så mangt. Det meste har vel blitt ramset opp. Men en ting er glemt her. Damer. Jenter. Kvinner/Kvinns. Eller rettere sagt, forsøkene på å tiltrekke nevnte (rare) skapning. Både før dating, under dating og etter dating. Dermed går det kjapt noen kroner der også. Antall kroner som går med til dette per måned varierer kraftig etter en rekke parametre. For eksempel hender det rett som det er at man møter en kvinne med et ønske om å betale noe av gildet selv. Likevel kan det sies at det en viss besviselig sammenheng med hvor mye en mann kan være villig til å legge ut og nøyaktig hvor pen/flott/søt/etc en kvinne er. Skriv det i rapporten din du. Ja, dette er noenlunde seriøst. Endret 19. april 2010 av LioKaiser Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Kan bare signere på det med beibs! Har ikke oversikt over hvor mange hundretusener (ja, hundretusener!) som har gått med til sånt tull. Lever best som singel og med gode "jentevenner" på ringebasis... ;-) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Utgifter for en vanlig, singel mann. Hmmm. Det kan være så mangt. Det meste har vel blitt ramset opp. Men en ting er glemt her. Damer. Jenter. Kvinner/Kvinns. Eller rettere sagt, forsøkene på å tiltrekke nevnte (rare) skapning. Både før dating, under dating og etter dating. Dermed går det kjapt noen kroner der også. Antall kroner som går med til dette per måned varierer kraftig etter en rekke parametre. For eksempel hender det rett som det er at man møter en kvinne med et ønske om å betale noe av gildet selv. Likevel kan det sies at det en viss besviselig sammenheng med hvor mye en mann kan være villig til å legge ut og nøyaktig hvor pen/flott/søt/etc en kvinne er. Skriv det i rapporten din du. Ja, dette er noenlunde seriøst. Man trenger ikke å bruke noe penger for å få seg kvinnfolk, de aller fleste kvinnfolk blir ikke interessert i deg på grunn av ting man spanderer. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Har man kvinnfolk går det mye penger på det. Slik er det bare. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Har man kvinnfolk går det mye penger på det. Slik er det bare. Ikke nødvendigvis. Hvis begge tjener ca like mye bør man ikke trenge å bruke noe særlig. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Man trenger ikke å bruke noe penger for å få seg kvinnfolk, de aller fleste kvinnfolk blir ikke interessert i deg på grunn av ting man spanderer. Det trekker til seg masse damer som drar etter de har blitt spandert på. Hvis man må bruke ekstra penger pga damer så gjør man noe feil. Hvis man er med damer så bruker det av tiden, tid man kunne vært andre steder og brukt penger. Tiltrekning er ikke et valg. Hvis man er ute i felten og sender ut rett signaler vil det tiltrekke seg mer damer enn du kan håndtere uten at du må opp med en eneste krone. Det viktigste er at man er bevisst på seg selv og det utrolige potensialet man faktisk har ved å sette seg inn i hvordan ting henger sammen. Når det gjelder månedlige utgifter så er det jo egentlig å sette opp budsjett for mat, klær, nytte og fornøyelse og legge sammen med faste utgifter. Hvis summen blir for stor så kan man ta bort de minst viktige tingene fra budsjettet for å få det til å gå rundt. Det kan være mye penger å spare på å stramme inn på faste utgifter. Si opp abonnementer man ikke trenger eller bruker mer. Selskaper spekulerer i å få solgt abonnementer til kunder som "er for lat" til å si opp. Eventuelt at salgskonsulent prakker på kunde større abonnement enn nødvendig. Jeg byttet nettop på noen abonnement. Hvorfor skal jeg betale 140 kr i måneden for mobilabonnement når jeg får rimeligere ringepris med et abonnement som ikke har noe månedspris. Abonnementypen min hadde gått ut, men teleselskapet orker selvsagt ikke å opplyse dette når de kan tjene ekstra på at jeg beholder det gamle. Enten må man følge med selv eller så går det unødvendig mye penger ut. Hvorfor skal jeg betale 20 kr i måneden for ip-telefoni når jeg ikke bruker det. Hvorfor skal jeg betale 35 kr for papirfaktura når jeg kan få elektronisk faktura osv. Isolert sett er det bare småpenger, men 1500 kr her og 500 kr der så blir det raskt noen kroner. Det kan fort bli 500 kr i året på faktureringsgebyr per abonnement dersom man er for lat til å følge med. Det er enklere å kutte ned på utgifter enn å måtte tjene mer penger slik at man kan holde oppe forbruket og betale for ting man ikke trenger. Endret 20. april 2010 av BadCat Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Er ikke så dyrt å finne kvinnfolk... -Det er å bli kvitt de igjen som er dyrt!!! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Er ikke så dyrt å finne kvinnfolk... -Det er å bli kvitt de igjen som er dyrt!!! Ser ikke helt hvorfor. Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Ser ikke helt hvorfor. Det er bare å prøve selv; erfaring kan ikke læres bort, dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå