Gå til innhold

Typen dusjer skjeldent, hva kan jeg gjøre?


Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten har vært sammen i 5 år nå og bodd sammen i litt over 6 mnd. Før når vi ikke bodde sammen så var han alltid så flink til å dusje og ordne seg for meg. Men nå i de siste månedene så har han dusjet veldig sjeldent og blitt dårligere og dårligere til å være hygenisk. Jeg synes dette er litt små ekkelt og synes ikke det er så greit å være intim med han.Han dusjer ca en gang i uka og da er det hvis jeg klarer å "lure" han til å ta en dusj. Han mekker endel bil og da blir han både svett og skitten, men han dusjer ikke om kvelden etter dette eller om morran... Jeg har sagt ifra til han, men da ble han bare mega sur å stakk... Jeg fikk ikke pratet ferdig og jeg plages av dette, merker jeg er litt små sur og går bare rundt å venter på at han skal dusje. Gidder ikke være mammaen hans heller og passe på at han er rein og pen. Orker ikke at han skal bli så sur igjen hvis jeg tar det opp igjen. Men går lissom rundt å teller hvor mye han dusjer. og det er egentlig ganske slitsomt! Føler egentlig at han tar både meg og forholdet vårt litt forgitt når han holder på sånn. Akkurat som han regner med at han kan få hva han vil av meg uansett hvordan han lukter eller ser ut. Jeg elsker kjæresten min, men synes ikke det er noe grei å ha det sånn...

 

Er det noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre for å få han til å dusje hvertfall 3 ganger i uka og få han til å skjønne at jeg ikke liker det...???

 

Jeg synes han bør tåle å høre det fra meg og at jeg kan si at jeg ikke liker det, men da jeg prøvde å si det fikk jeg ikke pratet ut før han stakk... og han var sur på meg resten av kvelden...

 

What to do??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man får dårligere hud av å dusje ofte, sterk kløe kan fremkomme. Forøvrig er det å gå en uke å dusje ikke noe ekkelt hvis en ikke svetter, bruker hårvoks eller blir utsatt for uheldige lukter som setter seg i huden.

 

Olje er også veldig vanskelig å vaske vekk, må nesten skrubbes vekk og det kan fortsatt lukte olje.

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar

Hvis dere har vært sammen i 5 år, så burde han ikke bli sur for dette.

 

Om han ikke vil snakkes med deg om det, så får du heller bare holde igjen noe selv. Minstekravet i et forhold er hvertfall at en kan snakke sammen om ting som ikke fungerer.

 

Så kanskje, som noen sier, ligger noe mer bak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...