saka Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Er det mulighet å installere hp recovery win 7 i pcen min? Modell HP tuchsmart iq820.sc(opprinnelig hadde vista home) nå har win home 7.(clean installert) Jeg har lånt en System Recovery Kit for 600-1140sc Desktop Microsoft Windows 7 norwegian. Jeg forsøkt installere men får bare beskjed "kan ikke system recovery med denne plate i denne maskinen, selv jeg har en ny win 7 nøkkelen. Noe befaringer? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Maskinen ble levert med Vista, men du har formatert og lagt inn win7? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Er det en HP System Recovery Kit for 600-1140sc Desktop Microsoft Windows 7 norwegian du har? Samt lisensnøkkel til Win home 7 som enten er OEM eller Microsoft. Disse tre variantene benytter forskjellige lisensnøkkelserier slik at lisensnøkkel og operativsystemplater ikke kan blandes. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 En 'recovery disk' inneholder i prinsippet et 'image' av systemdisken til en bestemt hardware-konfigurasjon, med OS, driver, programmer, etc., og derfor kan du vanligvis ikke bruke en slik 'recovery disk' på andre maskiner enn den den er laget for. Enten må du bruke en 'Win 7 recovery disk' for din maskintype (- men dette finnes kanskje ikke? -), eller så må du installere fra en vanlig Windows 7-DVD. Og så må du finne Win7-drivere for de maskinenhetene som ikke får installert driver automatisk. Lenke til kommentar
saka Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 takk for svaret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå