Myklebust89 Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Trenger jeg noen spesiell "editor" shit til JS? Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Du trenger ingen spesiell editor. Du kan godt skrive i notepad, men det er ofte en fordel med funksjonalitet som syntax-highlighting, linjenummerering, god søk/erstatt funksjon mm. Bruker selv Textpad mye. Du finner den her: http://www.textpad.com BIW Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 trenger jeg noen spesiell compiler da? eller paster jeg bare koden inn på den hjemmesida jeg skal ha dët på...? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 bare lim inn som om det var html. Så redigerer du det med html-editoren.(Frontpage, dreamweaver, notepad eller no sånt) Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 OK! Men jeg kunne trenge et program eller.no for å sjekke hvordan det blir, før jeg setter det inn mener jeg! Noen tips? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Du får et tips av meg, hvis du sluter å skrive shit hele tiden..... 1stpage fra Evrsoft er relativt bra. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg lover å (prøve å) ikke skrive shit mer! Er det et program? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå