Gjest gutt22 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg er en gutt på 22 år, som har hatt i flere måneder et par klumper under øyene, disse gjør slikt at jeg har fått klare striper/rynker, da huden blir ujevn her. Flere har kommentert det og jeg har prøvd mye, blandt annet en liten krem til 200 kr kjøpt på et apotek uten at hjalp i det hele tatt. Jeg er også ALLTID blå på insiden av øyene. Problemer jeg også har hatt er: prikking i huden. Kraftig prikking/stikking i huden, kjennes ut som det er under huden. Overalt fra toppen av hodet ned til rundt midjen. De siste dagene har jeg kuttet ut melkeprodukter da jeg har reagert på dette før, men da med dårlig mage. Prikkingen har forsvunnet. Håpet var at øyene skulle bli bra igjen, men foreløpig har ikke dette hjulpet der. Gått under en uke uten melk, så det er tidlig å si. Mistet hår, kan være genetisk, men det vet jeg ikke helt. Tynning av hår, og øyne som ser rynkete og klumpete ut, er ikke noe jeg er stolt av. Gjør meg veldig flau og redd for å treffe nye mennesker. Jeg er ganske fysisk aktiv, og spiser relativt sundt. Noen som har en viss peiling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå