simalarion Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Hva er greia med IT-avisen og Apple?. I dag er det faktisk 90% Apple nyheter på siden dems. Jeg kommenterte en tråd forige mnd slik - Eller ApppleNews.no som denne websiden burdet hete- innlegget ble slettet direkte og jeg ble sperret ute av deres forum uten at de ga meg noe melding om det, fikk greie på senere at det var pga denne meldingen (etter å ha sendt en e-post), svarte da med - Ok, dere tok ikke spøken men er ikke dette litt røff behandling?- har ikke fått svar på dette. Bruker på IT-avisen er ikke noe stort savn. Men hva er det med dem og Apple?, og hvorfor kan de ha reagert så spontant på den uskyldige spøken?. ps:fant ikke et bedre sted å legge innlegget. Endret 16. april 2010 av simalarion Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Itavisen er så kjøpt og betalt av Apple at det nesten er skummelt. Itavisen eier Dinside og Digi også, så det er like trist der. Synd egentlig, siden jeg likte Itavisen ganske godt før, men er for mye Apple-fanboyer blandt de som skriver artiklene der nå at det bare er trist. Edit: Ble forresten bannet fra forumet der i 3 dager for ikke lenge siden da nettsiden deres ikke funket en dag. Jeg slengte inn en morro-kommentar om sånn går det når man bruker Mac = 3 dager BAN. Sier vel det meste. Endret 16. april 2010 av LoveAmiga Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) ITavisen har blitt helt tragisk... Endret 16. april 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Sonys Vaio er blant de lekreste laptoper i verden, muligens med unntak av Apples MacBook Pro. fra artikkel om Sony Vaio... trenger jeg si mer? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 IT avisen er jo bare helt på jordet i denne saken, jeg bruker macintosh selv, men herregud det får være grenser til søppelside. Skal jeg ha applenyheter bruker jeg heller mac1.no Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Hva er greia med IT-avisen og Apple?. I dag er det faktisk 90% Apple nyheter på siden dems. Jeg kommenterte en tråd forige mnd slik - Eller ApppleNews.no som denne websiden burdet hete- innlegget ble slettet direkte og jeg ble sperret ute av deres forum uten at de ga meg noe melding om det, fikk greie på senere at det var pga denne meldingen (etter å ha sendt en e-post), svarte da med - Ok, dere tok ikke spøken men er ikke dette litt røff behandling?- har ikke fått svar på dette. Bruker på IT-avisen er ikke noe stort savn. Men hva er det med dem og Apple?, og hvorfor kan de ha reagert så spontant på den uskyldige spøken?. ps:fant ikke et bedre sted å legge innlegget. Problemet ligger vel i at det er så mye skjitkasting og grinete fjorten-åringer på ITavisen som må kaste drit hver gang det er snakk om et Apple produkt. I motsetning til dere orker jeg ikke ITavisen nettopp på grunn av en overflod av umodne pc-fanboys som ikke klarer å dy seg. Det er svært få kommentarer fra Apple gutta når det er snakk om linux eller microsoft produkter. Jeg liker det at moderatorene på IT-avisen har sagt at nok er nok og alle unødvendige kommentarer og skjitkasting blir fjernet og personen blir bannet. Dette gjelder alle kommentarer og ikke bare om Apple. Merkelig nok er det stort sett bare PC-fanboysene som blir bannet, og det beviser jo noe i seg selv. Apple produkter er og blir IT produkter det også. Edit: Det jeg ikke fatter og begriper er at de personene som ikke tåler Apple nyheter, fortsetter å komme tilbake. Hvorfor er trangen så stor til å oppsøke noe du ikke liker, for å så starte en diskusjon... Snakk om å å kaste vekk sin egen tid. Jeg vil ha alt av IT-nyheter og synes IT-avisen er helt grei. Litt lav kvalitet på artikklene, men ellers helt ok så lenge du ikke leser kommentarfeltene (som er helt tragiske). Ellers hører denne tråden ikke hjemme i butikker og verksteder... Endret 16. april 2010 av itspersonal Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Poenget er jo at de kunne dekket så utrolig mye mer om de hadde tatt bort litt fokus fra Apple. Du sier du vil ha "alt av IT-nyheter", det får du uansett ikke via en nettside. Moderatorene oppfører jeg som pubertale 14-åringer som stenger ute alle som gir dem litt kritikk. De må vel snart innse at problemet er siden, og ikke alle som kommenterer på den. Forøvrig er jeg ikke aktiv bruker av ITavisen, men brukte nettsiden en del før den ble kåt på Apple. Lenke til kommentar
claes Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Synes det de driver med mtp. skrivefeil er verre. Virker som om de skriver feil med vilje for å få folk til å kommentere på det Selv om jeg er veldig enig at de skriver alt for mye om Apple skal de skal få skrive hva de vil, vi er ikke nødt å besøke siden dems Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Til informasjon, så kjenner jeg en som er moderator, han er 16år gammel, og oppfører seg av og til veldig barnslig.... Endret 16. april 2010 av Zero- Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Til informasjon, så kjenner jeg en som er moderator, han er 16år gammel, og oppfører seg av og til veldig barnslig.... Det sier vel sitt... Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 IT-avisen er et flott alternativ til Microsoft-sponsede Hardware.no. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 IT-avisen er et flott alternativ til Microsoft-sponsede Hardware.no. Dummeste jeg har hørt på lenge. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 IT-avisen er et flott alternativ til Microsoft-sponsede Hardware.no. Hahahahhaa! Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 IT-avisen er et flott alternativ til Microsoft-sponsede Hardware.no. godt poeng eller software.no som det burde hete Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Synes også det er latterlig av iTavisen. De burde variere. men siden de gjør akkuart som dagbladet gjør når det gjelder PH så får dem ofte klikk når det kommer apple news enn hva andre news får Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Problemet er ikke at de skriver om Apple, problemet er at de skriver om Steve Jobs liv og hver minste flisespikking som angår Apple. Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Itavisen er så kjøpt og betalt av Apple at det nesten er skummelt. Itavisen eier Dinside og Digi også, så det er like trist der. Eh, tror du blander eierforholdet litt her. Det er Allerinternett som eier Itavisen, Dinside, Digi pluss mange fler. Men ja, det er vannvittig mye eplenyheter der i forhold til hvor mange i dette landet som faktisk eier en Mac. Anyway, det verste med denne (dr)itavisen er de såkalte "journalistene" som jobber der. Det er klipp, babelfish og lim fra andre nettsteder, de produserer ikke en dritt selv. I tillegg er 90% av artiklene ren flaimbait fordi de vet at folk går bananas i kommentarfeltene og genererer derfor mange klikk, og dermed penger. Nesten alt blir war mellom pc/mac, ps3/Xbox, Microsoft/Apple... osv osv.. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 iTavisen er fin for underholdningens skyld . Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Det er helt greit at de skriver om apple, men at 98% av artiklene de skriver er om apple, eller noe som har med det og gjøre, og en av de sjeldne gangene det er en artikkel om noe annet, så står det at den er dårligere enn et apple produkt (indirekte vel og merke) Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Noen som husker linken til den siden som telte antall Apple vs Windows artikler? Edit Fant siden, tellern fungerer ikke mer. Men den viser at den finner flest Windows relaterte ord. Noe jeg tror er pga dem nevner Windows ting i vær Aplle artikkel. http://zipdot.net/msavisen/ http://zipdot.net/macavisen/ Endret 16. april 2010 av martin808 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå