abene Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 E-posttjenesten Gmail får en klikk-og-dra-mulighet, og en bedre kobling til Google Kalender. Les mer Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Ser bra ut. Gmail er blitt en veldig bra e-post tjeneste. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Særdeles bra. Gmail er sjefen over alle mine eposter ( ca 10 stykker ). Sorterer, søker, systematiserer. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Rart at klikk og dra fungerer her med firefox og chrome, mens for hotmail fungerer klikk og dra med IE. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Digger gmail. Mens jobbmailen i outlook bruker et lysår på å søke etter gamle mail, går det på millisekunder i gmail. Lenke til kommentar
Norwayfish Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Gmail FTW. google bli bedre og bedre Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Digger gmail. Mens jobbmailen i outlook bruker et lysår på å søke etter gamle mail, går det på millisekunder i gmail. Min bruker bare noen kilometer, men skjønner hva du mener ja. Gmail er nede i bare noen millimeter! Lenke til kommentar
dabear Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Dette med drag to drop filer fra desktopen er jo et megapluss! Funker også i google apps mail Lenke til kommentar
_ziggy_ Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Gmail er konge epost tjeneste. Jeg har ikke brukt noen annen epost tjeneste siden jeg registrerte meg for snart 5 år siden. Har absolutt alle eposter jeg har fått siden da, og det er bare å søke for å finne. Har også flittig begynt å bruke kalenderen der. Kjekt å ha alt tilgjengelig bare du har tilgang på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå