Uxzuigal Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 (endret) Her er min CV: Curriculm Vitae Personalia Navn: xxxx xxxxx Født: xxx Adresse: xxx Telefon: xxx Utdanning: 2003: Grunnkurs i Medier & Kommunikasjon , Vidregående Skole See vedlegg 1 2002: Fullført grunnkurs for 10.åring skole See vedlegg 2 Kurs: 2002 Kurs ved Noroff Instituttet innen Data Vedlegg 3 Kompetanse: Jeg har drevet med data i 9år og er svært intresert innen i dette og føler meg ganske kompetent innenfor området. Det jeg lurer på er om dette er "greit" .. Har også hatt 5 dager og 21 enkelt timer fravær det siste halvåret på skoln, grunnet kraftig lunge betennelse, hva gjør jeg? Legger ved legeattest? eller dropper hele CV'en? Det trengtes ikke CV for og søke på jobben... Endret 19. januar 2006 av Snabben Lenke til kommentar
Tante Pose Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Hvis du skriver interessert istedet, blir det bra! Ellers er det greit. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 Hvis du skriver interessert istedet, blir det bra! Ellers er det greit. Supert takk *må få seg jobb, fattig som en lus* Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Hvis du skriver interessert istedet, blir det bra! Ellers er det greit. Supert takk *må få seg jobb, fattig som en lus* dropp jobb og ran en bank (lurer på om jeg bryter rettningslinjene nå?) mye enklere og kjappere bare husk gjør det alene og forsvinn i en 10 til 20år etter på så Lenke til kommentar
zTab Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Du bør ihvertfall unngå de skrivefeilene du har der.. Også heter det Curriculum Vitae. Så ser det fort mye bedre ut Du bør også få med navna til skolene du har gått på. Lykke til! =) Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 Du bør ihvertfall unngå de skrivefeilene du har der.. Også heter det Curriculum Vitae. Så ser det fort mye bedre ut Du bør også få med navna til skolene du har gått på. Lykke til! =) Jepp, la merke til noen skrive feil, ikke den beste i norsk skriftlig Takk for hjelpen ) Hva tror dere foressten om fraværet? Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 En generell språkvask hadde gjort seg (altså retting av både skrivefeil og konstruksjonsfeil). Det gir et ryddigere inntrykk. Det kan også være lurt å legge til referanser, om du har noen. Personer fra f.eks. skolen eller tidligere jobber som kjenner deg godt egner seg best til det. Husk imidlertid å spørre de aktuelle personene om lov før du lister de opp som referanser. Du kan kanskje også vurdere å utbrodere litt når det gjelder kompetanse. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 En generell språkvask hadde gjort seg (altså retting av både skrivefeil og konstruksjonsfeil). Det gir et ryddigere inntrykk. Det kan også være lurt å legge til referanser, om du har noen. Personer fra f.eks. skolen eller tidligere jobber som kjenner deg godt egner seg best til det. Husk imidlertid å spørre de aktuelle personene om lov før du lister de opp som referanser. Du kan kanskje også vurdere å utbrodere litt når det gjelder kompetanse. Jepp, har rettet på skrive feilene mine nå(i min nye CV:) har ingen referanser annet enn en som jobber der.. det skrev jeg på min søknad:) Har egentlig ikke så stor kompetanse innen området, (det er salg..) men vi får 2-3 ukers lære kurs der.. de mangler såpass mye folk at de måtte slutte og ha 2 arbeidsdager i uken.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg har drevet med data i 9år og er svært intresert innen i dette og føler meg ganske kompetent innenfor området. Synes den setningen var litt dårlig. Mitt forslag: Jeg har drevet med data i 9 år, og er svært interressert i dette. Jeg føler meg ganske kompetent innenfor området. Eller noe sånt... :wink: Lenke til kommentar
Danko Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Hva slags stilling er det for ? Dropp vedleggene, skriv heller vedlegg og referanser sendes på forespørsel, e.l (evt. skriv dette i søknaden). Få også med hvilken videregående skole, eks. "Andeby vgs.". Dropp "føler meg ganske kompotent" (skriv heller dette i søknaden), og bruk heller noe lignende "behersker Windows OS, nettverk, ftp, Adobe blabla, osv.", evt om stillingen er meget data relatert så list opp egne seksjoner for OS, Programmer, nettverk, etc. som du kan. Og legg også til en liten linje om hobby e.l. der også. Send også gjerne søknad/cv på mail om du har mulighet.. (liten D i data foresten) Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Kanskje du burde ta med når du er født og adressen din. (Nei, jeg er ikke så dum) Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Og når var det vanlig å skrive se med to 'er? See? Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Har et spørsmål angående CV. Har studert et semester på universitetet, men i denne omgang så har det blitt med det ene semesteret. Hvordan burde jeg føre opp dette på CVen? Skrive ned fagene/emnene eller studieretningen? Sistnevnte er vel ikke så relevant siden jeg ikke fullførte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå