dan83 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) når jeg skal se klipp på youtube, så får jeg bare en link: GO UPGRAD, som fører til oppdatering av adobe flashplayer Jeg har jo oppgradert flashplayer og allikevel så får jeg denne linken, både i opera og explorer. Hva kan være årsaken til dette? Håper ikke dette muligens kan være noe virus tull? ps, burde vell kanskje vært postet et annet sted denne tråden Endret 16. april 2010 av dan83 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Hvis du bruker opera, gjør følgende: 1. Last ned vedlagt rar fil. 2. Lag en mappe i installasjons mappa til opera, som du kaller javascripts. 3. Pakk ut filen og legg den der. 4. Gå inn i opera: Velg mappen du lagde tidligere. Start Opera på nytt YoutubeProtectionRemover.rar Endret 17. april 2010 av Uderzo Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Du trenger ikke å gjøre noe så avansert. Alt jeg gjorde var å trykk på "Hjelp" og "sjekk for oppdateringer". Åpne Youtube på nytt, og det skal fungere. Det gjorde det iallefall for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå