Knife Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Spørs hvordan personen oppfører seg. Oppfører hun seg moden eller fjortis? Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Vil eigentleg sei at alder har mindre å sei etter eldre du blir. Så 30-27 er ikkje gale. Men 17 - 14 er berre ekkelt. Du går på vidergåande.. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Folk på min alder ('90) driver jo å flyr etter jenter som er født i '95 / '96 så her om kring virker det mer vanlig. For min egen del syns jeg mer enn 2 år yngre virker sært, men så jeg er kanskje litt spesiell. Men jeg må samtidig få si at det finnes personer som er langt forut sin alder så sånn sett så er det vel egentlig helt greit. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg kjenner flere som har kjørt 20 og 15. Selvsagt fikk de høre det men du må jo gjøre hva du selv føler for. Om et år er hun 15 og du 18, no problem imo. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Folk på min alder ('90) driver jo å flyr etter jenter som er født i '95 / '96 så her om kring virker det mer vanlig. For min egen del syns jeg mer enn 2 år yngre virker sært, men så jeg er kanskje litt spesiell. Men jeg må samtidig få si at det finnes personer som er langt forut sin alder så sånn sett så er det vel egentlig helt greit. Du bør fortelle dem at det de driver med er sykt! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Jeg ser egentlig ikke noe problem med et kjærestepar på 14 og 17 dersom de er omtrent likt i løypa sånn mentalt. Men det kan fort bli problemer om de skal begynne å blande sex inn i bildet, slik man gjerne gjør når man blir sammen med noen. Så sånn sett hadde jeg nok holdt meg unna om jeg var deg, ts. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 det er vel ingen som tror at han er ute etter annet enn en platonisk og ytterst fysisk relasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå