Gjest Gjest Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hei.. Har ett lite problem.. Er selv født sent i '92, og "holder" på med ei som er født i '96 og nettop fylte 14. Nøyaktig hvor galt er dette? Vet selv hun er alt for ung for meg, men begynner og få følelser for hun så vanskelig situasjon. Bør jeg holde meg unna? Regner med jeg får dårlig rykte på meg om jeg skulle bli sammen med jenta.. Mange av kompisene mine råder meg også til og holde meg unna hun siden "Ho e jo nittisæks, kan jo fan ikje håill på me ei sånnj" What to doooo? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Er egentlig litt imot gutter som går etter flere år yngre jenter. Men, har sett mye, mye værre tilfeller enn dette her. 3års forskjell er da ikke så kjempe mye. Værre når folk på 22-26 år aktivt går etter jenter på 15-16 Endret 15. april 2010 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Moralsk sett må man se slike saker individuelt, men det "høres ikke bra ut". Om to år ville det sett annerledes ut, det er bare at den seksuelle lavalderen er 16 vel? Og syttenåringer er som kjent bare ute etter en ting når det gjelder jenter. Det er ikke direkte galt, men her vil enkelte reagere. Som f.eks dine og hennes foreldre.. Spesielt faren til jenta kommer nok til å bli mindre fornøyd. Endret 16. april 2010 av toro2 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 For min del så har jeg selv "flørta litt" med en 94, jeg er 90. Det var på hennes initiativ, og det sluttet fordi jeg syns hun var for ung, først i ettertid innser jeg for fantastisk dårlig unnskyldning det er. Kjør på imo. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Er i samme situasjon selv, ei på 94 legger ann på meg, hun 16 og jeg 19. Jeg er født seint og hun tidlig så er jo i realiteten bare 3 år mellom oss, men jeg synes det blir litt mye. Men er vel opp til hver enkelt. Synes 2 år går greit, men etter yngste er fylt 18 så kan det gjerne være litt større aldersforskjell. Du må nok regne med å bli sett litt ned på pga det her vil jeg tro. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg ville ikke vært spesielt overlykkelig hvis en syttenåring prøvde seg på søss, egentlig. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jenta går i 8.klasse, du går på vgs2(?). Jeg hadde ville sagt at det var litt "harry" og tragisk, men nå har vi jo trolig et helt annet miljø her i bygda enn du har der du bor... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jenter i 8.klasse er ikke særlig modne. Det er ofte dem du ser på Nettby med kløft og tributing til Jonas Brothers. 10.klasse er minimum for modenhet. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg er enig med dere alle. Har alltid hatt det synet at det er teit å holde på med noen som er så ung. Men det var helt til jeg faktisk opplevde det selv Hvis man er 20, og holder på med noen på 16 blir det ikke det samme. Har satt meg den regelen at 94 er det laveste jeg kan gå. Vanskelig situasjon dette her, selv om jeg hele mitt liv har vært imot det. Vet hvor galt det er, å vet det kommer til å snakkes om det på gata. Tror jeg skal prøve å holde meg unna :/ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Jeg er født i '92, og setter vel egentlig maksgrensa på '94. Masse søte og "modne" 10.klassejenter. Broren min er født i '96 og går i 8.klasse, og alle jentene i klassen hans er jo så små og uskyldige. Aldri i livet om jeg hadde… Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Jeg tror nok at den seksuelle lavalderen på 16 sier ganske mye. 17 og 15 går bra. 18 og en som fyller 16. 19 og en som er 16. 20 og en som fyller 17. 21-23 og 17 24+ og 18 Selvfølgelig ingen "fasit", men det er slike jeg føler det. Som 27-åring ser jeg på alle jenter under 20 som fjortisser, og ser knapt nok forskjellen på 16 og 18-åringer. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Jeg er født i '92, og setter vel egentlig maksgrensa på '94. Masse søte og "modne" 10.klassejenter. Broren min er født i '96 og går i 8.klasse, og alle jentene i klassen hans er jo så små og uskyldige. Aldri i livet om jeg hadde… Det var nøyaktig sik jeg tenkte, 90 og grensa var 92... og så kom denne eeeene jenta forbi, og dro det til 93... og så denne eeeeene jenta som dro det til 94. 94 var mer ett unntak, men har så absolutt gjort meg mer åpen til det. Lenke til kommentar
Gjest Crex Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 '90 her som ble sammen med ei '94 her for et halvt år siden. Var på hennes initiativ, og jeg holdt nok litt igjen i begynnelsen. Noe jeg angrer litt på, da det dessverre nylig ble slutt. Kjør på! Lenke til kommentar
nybb Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 92' + 96' er ikke det beste grunnlaget for et forhold spør du meg Jeg er 93' og jeg ser at jenter på min alder tydelig er mer interesserte i gutter som er eldre, så fenomenet er vanlig. "Fordi de er mer modne" hører jeg de sier. Når sant skal sies er ikke alle jenter født i 1993 modne for å si det sånn. Haha Men når hun er fire år yngre enn deg og samtidig er bare 14 år, tror jeg det er best å styre unna. Jeg tenker spesielt på hvor blid foreldrene hennes blir når du og jenta går hånd i hånd inn på rommet hennes Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hun er like moden som grønne bananer.. Jeg ser ikke noe galt i tilfellet i et vakum, men pass deg, de er gale. Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Fin huskeregel: Så lenge hun har tatt bcg vaksinen er det bare å kjøre på! (Se på venstre arm) Mje, vel.. 92 jeg også, og jeg har akkurat lagt merke til en sånn derre 95 kjerring.. Hun er jo merkverdig stor for 95, om ikke kidsa begynner å bli eldre nå da.. Jeg er jo ikke den eneste som vokser til. anyway.. Jeg holder meg for god for det, enn så lenge! Er det ikke en slik formel som regner fint ut hva som passer, alt ettersom hvilken alder du er osv? Funket nok fett den.. For om noen år er det bare å fyre på med hun der 96 jenten din om du fortsatt vil! (Tråden er gammel, men likevel) Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Alder delt på 2 pluss 7 er en ganske ok regel når man er under 25, faktisk. Halve tall rundes opp! 17/2+7 = 16 Så med mindre hun er veldig moden og oppegående... Pass deg! Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Følgende formel er fin å bruke. Din alder / 2 + 7 = minimumsalder for den du skal date. Eller, Din alder - 7 * 2 = max alder for den du skal date. EDIT: litt sent ute det. Formelen kan fint brukes selv om man er over 25, Det er selvsagt lov til å bryte den da, men jeg synes den gir fine tall som ikke bør føre til nevneverdige problemer i samfunnet. Feks en på 32 kan da leke med de som er 23 til 50. Endret 10. mai 2010 av noob11 Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Stemmer, det var slik den var.. Og ja, den er jo grei nok i ung alder. Men det blir sjelden store greiene i den alderen uansett, ikke snakk om noe flertall hvertfall.. Men ja, passe seg :!: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hun er like moden som grønne bananer.. Jeg ser ikke noe galt i tilfellet i et vakum, men pass deg, de er gale. Hva om man liker grønne bananer bedre da Jeg har også en grense på max 3 år ned, det vil si 95 for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå