BIG1 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hei! Hva tror dere? Hva ville valget ditt vært? Eneste store forskjellen jeg ser at skjermkortet til Dell er dårligere enn det HP har... Dell Inspiron 15: http://www1.euro.dell.com/no/no/hjem/Dell-b%C3%A6rbare-PC-er/laptop-inspiron-1545/pd.aspx?refid=laptop-inspiron-1545&s=dhs&cs=nodhs1&~oid=no~no~232382~laptop-inspiron-1545_n0054506~~ HP Compaq CQ61: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=576282 Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hei, råder deg til først og si litt om hva du skal bruke maskinen til. Skal den brukes til spilling, redigering, office, surfing etc. eller en blanding av disse? Kan gi et konkret råd og det er hvis maskinen ikke skal brukes til spilling men kun til surfing på internett og bruk av office o.l. Da kan jeg anbefale Dell Inspiron 15Z, som er en tynn utgave av Inspiron 15 med meget god batterikapasitet og med gode taster. Selv har jeg kjøpt den til bruk på skolen. Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Hei, råder deg til først og si litt om hva du skal bruke maskinen til. Skal den brukes til spilling, redigering, office, surfing etc. eller en blanding av disse? Kan gi et konkret råd og det er hvis maskinen ikke skal brukes til spilling men kun til surfing på internett og bruk av office o.l. Da kan jeg anbefale Dell Inspiron 15Z, som er en tynn utgave av Inspiron 15 med meget god batterikapasitet og med gode taster. Selv har jeg kjøpt den til bruk på skolen. Hei. Den skal brukes mest til surfing sjekking av epost og litt videoredigering. Vil helst ikke gå under kravene som disse to har. Prisen er jo den samme, så hvorfor ikke kjøpe den med beste skjermkortet når alt annet omtrent er samme... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå