lars91 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hei! Jeg har prøvd å finne ut om det er noen muligheter for å kjøre dual-screen samtidig som jeg kan utvide skrivebordet til en annen pc (i dette tilfellet en Dell laptop). Det jeg ønsker er at jeg skal kunne bruke et tastatur og mus på begge pcene jeg nå bruker, og da i praksis kun trenge dra musa over til laptopen (helst over wlan). Jeg kjører Windows 7 x64 på den stasjonære som kjører dual-screen og Windows 7 x86 på laptopen. I den stasjonære sitter det også et XFX Radeon 5870, men laptopen har ingen videoinnganger eller noe så kan ikke bare bruke skjermen. Håper det er noen som har vært borti dette før og som kan hjelpe meg, eller har noen tips Med hjertelig hilsen Lars! Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Så det du vil er at den ene musa skal gå inn på den ene pcen fra den andre? Remotecontroll assistance/fjernhjelp er vel det nermeste du kommer da tror jeg. Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Ja, bruker vnc til vanlig, men det er den lille vrien at jeg vil ha vnc vinduet som en egen skjerm på en måte da Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Det eneste alternativet du har er i så fall nettverksbasert, og det vil ikke være raskt, nettverk vil i beste fall være 1gbit, og dvi ligger närmere 20gbit. Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Ja, vet at det ikke vil være så raskt. Bruker vnc nå og hastigheten vil fungere, men problemet er den praktiske gjennomføringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå