Imaginary Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hva konkret i oppgaven er det du strever med? Kom med en brainstorm av hva du har tenkt så langt, så kan vi kommentere for hjelpe deg tilbake på "rett spor". Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Som Imaginary sier veldig pent her, vi gidder ikke å gjøre oppgavene for deg. Vi kan dog hjelpe deg på riktig vei, og da lærer du det mye bedre enn om du bare skriver av fasiten. Lenke til kommentar
jan_godfather Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Hva konkret i oppgaven er det du strever med? Kom med en brainstorm av hva du har tenkt så langt, så kan vi kommentere for hjelpe deg tilbake på "rett spor". eg lurer ikke på svare men kordan man gjør den, eg mener eg gjør helt riktig men får feil svar.. eg bruker lysstyrkemetoden, I=p/a og gjør den om.. men visst eg skal skrive alle de tegnene så kommer det til å ta en dag Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Men du mener at vi skal bruke en dag på det? 1 Lenke til kommentar
johnsteinar Skrevet 24. april 2023 Del Skrevet 24. april 2023 johnsteinar skrev (1 minutt siden): her har du enderlig svaret ditt gutt Lenke til kommentar
Pop Skrevet 24. april 2023 Del Skrevet 24. april 2023 Riktignok 13 år etter spørsmålet ble stilt, men innen astronomi er jo 13 år ingenting. Interessant oppgave (og svar) er det uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå