tjuksa Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Er det noen som vet en enkel måte å forandre den INTERNE IP'en på en cisco ruter/ADSL modem fra å være 10.0.0.1 til f.eks. 10.0.0.10 (skal sette opp nettverk med 2 adsl modemer, og 2 gateway'er. Lenke til kommentar
Smal Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 veit hvordan man gjør det igjennom hyperterminal... men ikke gjennom telnet....mulig det er de samme komandoene...??? NGT liker vel ike at man tukler med de oprinnelige instillingene.... Lenke til kommentar
tjuksa Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 hehe jeg vet ikke om de er så glad for det, , men hvis du vil kan du jo godt fortelle hvilke kommandoer som trengs Lenke til kommentar
chma Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 går jo ann å ringe dem, det må jo være mulig. og hvis du ringer dem så har de sikkert en rask og enkel måte å fikse det på. Skal selv gjøre dette i juli når jeg skal ha både ngt og telenor(hjemmekontor) på samme nettverk. Lenke til kommentar
tjuksa Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 har snakka med NGT og fått telnet kommandoene nå... takker for bistand...selv om jeg måtte ta den telefonen jeg hadde regnet med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå