joheno Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Hei. Jeg har laget en hjemmeside med PhpWebsite til en studiegruppe på BI. Men saken er at der hvor siden skal ligge, benyttes det ikke PHP men ASP. Han som drifter webserveren der hvor siden skal ligge prøvde å installere et eller annet software slik at jeg kunne bruke PHP, men det gikk heller dårlig. Endte med at hele webserveren gikk ned :smile: Er det noe jeg kan gjøre med det? Eller finnes det et lignende program til ASP som f.eks phpWebsite / phpNuke er til PHP. Lenke til kommentar
chma Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Du kan jo se på http://www.hotscripts.com/ASP/Scripts_and_...Portal_Systems/ det er noen som er gratis. ellers kan du jo lage et selv med Dreamwaver Ultradev 4 eller Golive 6 Har en portalside jeg lasta ned fra nettet som er laget i DWU4, denne har jeg også i php og cfml. Kan maile den hvis du er interessert. mvh Christian Lenke til kommentar
tKila Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Det finnes en noe "tynnere" utgave av phpnuke, som heter asp-nuke (www.asp-nuke.com). Dette er et ganske nytt prosjekt, snekret sammen av noen franskmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå