dico Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Jeg har et lite foretak i knappe 2 år, og nå skal jeg fylle ut selvangivelsen for næringsdrivende for 2. gang - problemet er at jeg ikke finner denne på altinn. Har googlet litt rundt og sett på demo-en til altinn, men jeg finner den absolutt ikke. Noen som vet hvor den er gjemt? Evt. hvorfor jeg ikke har den? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 http://www.skatteetaten.no/no/Alt-om/Selvangivelsen/Selvangivelse-for-naringsdrivende/ Lenke til kommentar
dico Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Så jeg slipper å levere egen næringsdel når inntekt har vært under 50k? Kan ikke husket å valgt noen innstillinger på dette, men er uansett under så Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Personlig næringsdrivende (enkeltpersonforetak) kan velge om de vil levere næringsoppgave hvis årets brutto driftsinntekter ikke overstiger kr 50 000. [22. mar. 2010] Ja, men du må nok bevare regneskapsbilag i 10 år i tilfelle kontroll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå