vonLime Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Noen som veit hva dette er? Noen sier koppholder, men jeg har til gode å se en koppholder. Bilde Endret 15. april 2010 av vonLime Lenke til kommentar
PerB Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Bildet du har lagt ut sier meg ingenting. Har du mulighet for å legge ut et bedre bilde (vise det du lurer på)? Lenke til kommentar
vonLime Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Nei, kan ikke det. Har kun sett den på bilde selv, og lurer på om det er noe jeg skal putte i bilen min! Har en slik bil, men det er ingen sånn "klump" nederst under CD-spilleren. Men dere som er så drevne på google kanskje klarer å finne ut noe? Har prøvd litt selv, men uten hell =/ Lenke til kommentar
axelh Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Mener det er sånn du drar ut og så er det to hull til kopper;) Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Mener det er sånn du drar ut og så er det to hull til kopper;) Det tror jeg også. Noe lignende denne på en Carisma: Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Er desverre tillegsutstyr. Sjekk om noen selger på mitsuklubben Husker jeg hadde planer om å kjøpe slik til min en gang Meget kjekt. Var forresten slike i v6ene jeg kjørte så trodde nesten det var standard der? EDIT: Har du MANUELL i V6? :O Endret 16. april 2010 av Effectiv Lenke til kommentar
vonLime Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Skal på høggern og finne meg en sånn etterpå! Var ikke i min V6 da jeg fikk den. Men så er den riktignok ikke den nordiske utgaven. Er heller ikke manuell. Er 4-trinns automat med overdrive ^^ Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hehe så bare på bildet jeg. derfor jeg lurte MEn da så, for med manuell virker de ganske gøy, men med autolat syns jeg de mister hele potensialet sitt desverre Men meget gode cruisebiler Må få på 2,5toms rakarør da, så 6er lyden framheves skikkelig Lenke til kommentar
vonLime Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Haha, foretrekker at den er stille jeg Hvis jeg kjører bak fotgjengere, hører de meg ikke før jeg er rett oppå dem ^^ EDIT: Noen som har bilde av koppholderen i en Mitsubishi Galant G7? Endret 16. april 2010 av vonLime Lenke til kommentar
vonLime Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Er ikke koppholder. Er bare en klump. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå