mad_arab Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Powerknappen ser ut til å ha tatt kvelden, får respons sånn ca hver 20. gang jeg trykker på den. Selv om det sannsynligvis blir oppgradering snart uansett, så er det synd at denne er praktisk talt ubrukelig, jeg kan ikke engang gi den bort. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Hør med htc om de vil fikse den. Det kan hende de gjør det uavhengig av garanti. Hvis du kjøpte den av en norsk butikk, har du reklamasjon. Endret 29. oktober 2011 av madsc90 Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Har ikke kjøpt i Norge nei, så tviler på at HTC har garanti utover et år, spesielt når den er rootet. Det som er irriterende er jo at det er en kjent feil, som mange får etterhvert. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Bare kontakt HTC, bryr seg fint lite om den er rooted eller ikke i slike saker. Lenke til kommentar
belenix Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 HTC har vel reklamasjon i 2 år i Europa, uavhengig av hvor telefonen er kjøpt. Root spiller vel heller inge rolle så lenge det er HW feil. Du kan ta en titt i denne tråden: http://www.swedroid.se/forum/24833-htc-support-sjukt-grymma-lagad-nexus.html og denne: http://www.swedroid.se/forum/24253-powerknapp-har-slutat-funka-igen-mojligt-att-fa-en-ny-pa-garantin.html Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Ok, da gjør jeg et forsøk på det. Regner sannsynligvis med at jeg skaffer meg ny mobil først, siden det uansett er planen og jeg ikke gidder å gå uten i mellomtiden. Men N1 er jo en topp telefon, så det hadde vært flott om noen andre kunne fått nytte av den etterpå. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 http://wiki.cyanogenmod.com/index.php?title=Nexus_One:_Full_Update_Guide Da var dagen kommet for rooting og custom rom. (Ja, wtf, hvorfor har jeg ventet så lenge??) Er denne veilednignen umulig å drite seg ut på? Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 ja, mer eller mindre. anbefaler clockworkmod recovery Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Alrait. SEtter igang med det nå. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) kommer meg ikke inn i clockworkmod, jeg. Hvordan? Kommer bare inn i den der standard-recovery... Har kommet hit: http://wiki.cyanogenmod.com/wiki/Nexus_One:_Full_Update_Guide#ClockworkMod_Recovery Og ifølge fastboot gikk alt greit uten feilmeldinger. EDIT: Lager egen tråd, jeg. Endret 10. november 2011 av Kongklykken Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 ICS for Nexus One: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=19785253#post19785253 Noen som tør prøve? Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Frister veldig, men tror det er greit å vente til jeg ikke har fire eksamener foran meg. :!: Kan fort ende opp med å ta et ikke ubetydelig antall timer Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Med tanke på at jeg nettopp har gjennomført rooting og det der styret for å få lagt inn cyanogen, så tror jeg at jeg står over det der as.. Men når denne blir offisiell, og det viser seg at det fungerer smertefritt og flott på N1 så må jeg jo hive meg rundt! Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Noen som veit når cyanogen slipper ice cream sandwich (android 4.0) til nexus one? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Var ikke det et av spørsmålene som var sagt at ikke skulle stilles? Tviler på at det er noen som vet... N1 begynner dessuten å bli ganske gammel nå, så ikke sikkert vi får noen flere oppdateringer..!?? Lenke til kommentar
oddgeira Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 min nexus sliter med lite lagringsplass, ca.20MB ledig. har slettet mye, men det hjelper lite (det meste er lagret på SDkortet). hva er det som bruker 177MB? kan noe dette slettes/lagres på sdkortet? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Antar at du har lagret alt av nedlastede apps på sd-kortet, og ikke telefonminnet? Jeg husker jeg slet med lite internminne jeg også før jeg byttet til cyanogen mod. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 etter å ha lånt den bort til en kamerat over lengre tid, har jeg nå fått den tilbake som min reservetelefon og telefon til når jeg reiser til norge. la inn MIUI.us 4.0.4 - 2.4.6 Ice Cream Sandwiched for et par dager siden, og foruten at det ikke kjører så raskt som på en nymotens telefon, så er det overraskende bra og stabilt Lenke til kommentar
Itek Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Kanskje jeg kan legge inn MIUI og unngå å kjøpe ny telefon ? - jeg klarer meg jo fint med denne, men har bare "lyst på ny" Et nytt os kan gjøre susen Jeg får vente til sommerferien så jeg ikke mister noe viktig... Lenke til kommentar
oddgeira Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Antar at du har lagret alt av nedlastede apps på sd-kortet, og ikke telefonminnet? Jeg husker jeg slet med lite internminne jeg også før jeg byttet til cyanogen mod. Alt som kan flyttes til SD-kortet er flyttet. De programmene som ikke kan flyttes, er viktige, uten dem er det unødvendig med en smart-telefon... Har vurdert å prøve en mod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå