Gå til innhold

Nexus One Tråden [Google Android Mobilen]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, da gjør jeg et forsøk på det. Regner sannsynligvis med at jeg skaffer meg ny mobil først, siden det uansett er planen og jeg ikke gidder å gå uten i mellomtiden. Men N1 er jo en topp telefon, så det hadde vært flott om noen andre kunne fått nytte av den etterpå.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

etter å ha lånt den bort til en kamerat over lengre tid, har jeg nå fått den tilbake som min reservetelefon og telefon til når jeg reiser til norge. la inn MIUI.us 4.0.4 - 2.4.6 Ice Cream Sandwiched for et par dager siden, og foruten at det ikke kjører så raskt som på en nymotens telefon, så er det overraskende bra og stabilt :)

Lenke til kommentar

Kanskje jeg kan legge inn MIUI og unngå å kjøpe ny telefon ? - jeg klarer meg jo fint med denne, men har bare "lyst på ny" :p

Et nytt os kan gjøre susen :)

Jeg får vente til sommerferien så jeg ikke mister noe viktig...

Lenke til kommentar

Antar at du har lagret alt av nedlastede apps på sd-kortet, og ikke telefonminnet? Jeg husker jeg slet med lite internminne jeg også før jeg byttet til cyanogen mod.

Alt som kan flyttes til SD-kortet er flyttet. De programmene som ikke kan flyttes, er viktige, uten dem er det unødvendig med en smart-telefon...

Har vurdert å prøve en mod.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...