bufodill Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Det har jeg også hatt et par ganger med samme ROM, en reboot fikser biffen, men tror også det løste seg ved å slå av mobildata og på igjen... Dog irriterende, satser på en update snart. Den husker heller ikke at jeg bruker et annet tastatur etter hver reboot Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hverlen reboot eller det å skru av og på data har fikset det. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Prøvde å wipe cache og flashy nyeste nightly. Men det hjalp faen ikke. Jeg har brukt timevis på å egendefinere telefonen min de siste tre dagene. Helvette Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Launcher PRo er last years news, nå bruker man Advanced Launcher EX Jaså? Pros/cons? Finnes heller ikke på market. ADW Launcher Ex du sikter til? Endret 18. mars 2011 av Kongklykken Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 ADW Launcher EX ja. Mer eyecandy og høyere ytelse enn Launcher Pro. I tillegg har den mer features, f.eks at du kan låse desktops. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Ikke at det betyr noe for meg, men om deres telefoner kommer opp med "Turn off USB storage" selv om man skal skru dette på? - teksten er lik, men androiden er i grønn/oransje... Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Kjent feil ved 2.3, prøv å skift språk så er det ikke sånn. Men som du sier, det gjør ikke noe hvis du vet om det Lenke til kommentar
belenix Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Jeg fikk nå en OTA oppdatering: Android 2.3.4, Build number GRJ22 Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Bare bugfix og litt sikkerhet som ble forbedret i den. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) . Endret 11. mai 2011 av eiv880 Lenke til kommentar
Testdrive Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Har spurt før men lurer på om det finnes noen her som ikke har rootet telefonen, og fått 2.3 (gingerbread)oppdateringen via OTA i Norge? Sliter litt med cyanogen og vil derfor gjerne ha 100 % fungerende og ekte oppdatering fra Android selv. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Ja, Jeg har to venner med urooted n1.. Begge har fått 2.3.4 OTA. Lenke til kommentar
Testdrive Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Ja, Jeg har to venner med urooted n1.. Begge har fått 2.3.4 OTA. Så da skal det være så enkelt som og "unroote" telefonen og motta oppdateringen? Finner vel en prosess for dette på nettet. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Uvisst... Jeg vet ikke hva statusen blir med ulike metoder for å unroote. Du finner uansett antagelig det du leter etter på XDA. Jeg tviler på at det er noen praktisk forskjell på ulike update.zip du finner der, og det du får OTA. Lenke til kommentar
Testdrive Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Uvisst... Jeg vet ikke hva statusen blir med ulike metoder for å unroote. Du finner uansett antagelig det du leter etter på XDA. Jeg tviler på at det er noen praktisk forskjell på ulike update.zip du finner der, og det du får OTA. Jaha, fant det verre en forventet og gå tilbake til stock 2.3. Vet du om en enkel prosess eller? Vil tilbake til originalt ettersom mobilen ofte henger seg opp når noen ringer eller jeg ringer andre, begynner å bli en plage. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hehe! Det er et kjent problem som kalles Wonkyness! Jeg slet med det samme selv, men fant en app som kalles Dewonkyficator, som faktisk fikset problemet. Det er en provisorisk løsning, men funker. Kjernen av problemet har noe med mikrofonen å gjøre, og ved å ha en app som restarter mikrofonen ca hver time, forsvinner problemet. Denne bruker minimalt med batteri, på tross av den kjører konstant. Her http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=935250 ligger den, og vedlagt er selve apken zippet. Ellers kan jeg ikke svare på det du faktisk spurte om, fordi jeg vet ikke svaret. Dewonkificator.zip Lenke til kommentar
Testdrive Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hehe! Det er et kjent problem som kalles Wonkyness! Jeg slet med det samme selv, men fant en app som kalles Dewonkyficator, som faktisk fikset problemet. Det er en provisorisk løsning, men funker. Kjernen av problemet har noe med mikrofonen å gjøre, og ved å ha en app som restarter mikrofonen ca hver time, forsvinner problemet. Denne bruker minimalt med batteri, på tross av den kjører konstant. Her http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=935250 ligger den, og vedlagt er selve apken zippet. Ellers kan jeg ikke svare på det du faktisk spurte om, fordi jeg vet ikke svaret. Hey, takker! Men et lite pirk, er det mulig og gjøre slik at figuren ikke vises konstant helt opp i den slide down menyen? Takker for hjelpen! Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg vil tru at apps kan gjøre det ved hjelp av root, men det må i så fall gjøres ved å redigere appen. Det er langt over evnenivået mitt. Kanskje det finnes en versjon der ute som gjør det. Ikke vet jeg. Jeg synes uansett den er litt søt, så jeg gidder ikke gjøre noe for å skjule den. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 *snip* Hey, takker! Men et lite pirk, er det mulig og gjøre slik at figuren ikke vises konstant helt opp i den slide down menyen? Takker for hjelpen! Siden Android 2.2 (eller muligens 2.1) har dette ikonet vært et krav for en applikasjon som kjører som en service. Enkelte applikasjoner lar deg gjemme ikonet, men da er det også en fare for at tjenesten blir avsluttet av systemet hvis det har lite ressurser. /Espen Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg har dewonkern, men den vises ikke på slidern? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå